Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جنبش النهضه تونس در سخنانی ادعای وزیر خارجه بحرین درباره دخالت قطر در انتخابات کشورش را رد کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، راشد الغنوشی، رهبر جنبش النهضه تونس در واکنش به اظهارات اخیر خالد بن أحمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین درباره کشورش عنوان کرد: انتخابات در تونس بازیچه دست ‌کسی نیست و نتایج آن قابل پیش‌بینی و مشخص نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اظهارات وزیر خارجه بحرین اهانت به دموکراسی در تونس است. او بهتر است به امور کشور خودش توجه کند و امور تونس را به صاحبان آن بسپارد.

پیشتر نیز لطیفه الحباشی، رئیس کمیته روابط خارجه در پارلمان تونس اظهارات وزیر خارجه بحرین درباره قطر را محکوم کرده بود.

وی ضمن قدردانی از نقش حکومت قطر در حمایت از انقلاب اقتصادی و مالی تونس، در این باره گفته بود: ملت تونس از طریق انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری اخیر ثابت کردند که تونس کشوری دارای حاکمیت است.

وزیر خارجه بحرین جمعه در مصاحبه با روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط مدعی شد: نقشی که قطر همواره ایفا می‌کند شکست‌ خورده است و هرگز در یمن پیروز نخواهد شد چراکه مردم یمن در نهایت در برابر مداخله قطر و برخی کشورها و بر هر کسی که برای تفرقه در این کشور تلاش می‌کند، پیروز خواهند شد.

وی قطر را به تلاش برای کارشکنی در حل بحران یمن با استفاده از شبکه الجزیره متهم کرد و مدعی شد که قطر در بسیاری از مسائل نه تنها در مسأله یمن بلکه در لیبی، تونس، کشورهای حوزه خلیج فارس و عراق نقش مخربی را ایفا می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزیر خارجه بحرین انتخابات تونس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: کابینه جنگ ۱۲ روز است درباره پرونده اسرا بحث نکرده است

به گزارش خبرآنلاین، همزمان با ادامه جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، در حالیکه شبکه ۱۲ عبری زبان اذعان کرده مذاکرات به بن بست رسیده است صدها تن از اعضای ارتش اشغالگر، شین بت و کابینه جنگ که نیم سال است در مورد اسیران صهیونیست کار می‌کنند، اتفاق نظر دارند که یحیی السنوار، رئیس جنبش حماس در غزه خواهان توافق برای تبادل اسیران است.

این در حالی است که جنبش حماس روز جمعه در واکنش به اظهارات «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا پس از نشست G۷ در ایتالیا، اعلام کرد: «ادعای وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه ما مانع آتش‌بس در نوار غزه هستیم، تأییدی بر جانبداری آشکار واشنگتن از فاشیسم صهیونیستی است.»

به گزارش ایسنا، این جنبش اشاره کرد واقعیت تأیید می‌کند که کسی که به دلایل سیاسی شخصی خود مانع روند مذاکرات می‌شود، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است.

در این راستا عصر جمعه، خانواده‌های اسیران و فعالان اسرائیلی، خیابان اصلی شماره یک به سمت شهر قدس اشغالی را بستند تا خواستار معامله تبادل اسرا شوند.

خانواده‌های اسیران صهیونیست و تظاهرکنندگان با برافراشتن بنرهایی علیه تعلل و بی‌توجهی دولت اسرائیل در خصوص معامله تبادل اسرا، بشکه‌هایی را شعله ور کردند که روی آن‌ها شعارهایی در انتقاد از سیاست دولت نوشته شده بود.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897513

دیگر خبرها

  • حماس بارها در طول مذاکرات نرمش نشان داده است
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • تشکیل هیئت بین‌المللی حمایت از « راشد الغنوشی»
  • آیا آنکارا واسطه جدید میان حماس و اسرائیل خواهد بود؟
  • انهدام کامل بزرگ‌ترین کارخانه داروسازی غزه توسط جنگنده‌های اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۹ تن رسید
  • رسانه عبری: کابینه جنگ ۱۲ روز است درباره پرونده اسرا بحث نکرده است
  • ادعای بلینکن در مورد همکاری‌های نظامی چین و روسیه
  • دموکراسی دیپ‌ فیک‌ در هند/ چگونه هوش مصنوعی شکل انتخابات 2024 را تغییر داد؟ (فیلم)