Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حبیب معصومی، رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ابن سینا گفت: ۶ دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر کمک‌دار ۳۱۵ ساخت کشور آلمان مدل ۲۰۱۸ در اختیار اورژانس شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا قرار گرفته است.

او قیمت آمبولانس‌ها را ۸ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: چند روز پیش این آمبولانس‌ها به ترتیب به پایگاه‌های «گنبد» و «عبدالرحیم» شهرستان همدان، سد کلان شهرستان ملایر، فارسبان شهرستان نهاوند، کوهین شهرستان کبودراهنگ و کرفس شهرستان رزن تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ابن سینا ادامه داد: در هشت سال اخیر در مجموع ۶۲ دستگاه آمبولانس تویوتاهایس، تویوتاهایلوکس، بنز اسپرینتر ۳۱۵ و بنز اسپرینتر کمک‌دار در اختیار اورژانس ۱۱۵ همدان قرار گرفته است.

معصومی با بیان اینکه ۱۱ دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ نیز نیمه دوم امسال تحویل اورژانس استان می‌شود گفت: در حال حاضر ۸۰ دستگاه آمبولانس در اختیار اورژانس استان است.

او افزود: ۸۰ درصد این تجهیزات از سال ۹۲ به دانشگاه علوم پزشکی همدان تعلق گرفته است.

انتهای پیام/ب

 

توزیع آمبولانس در پایگاه‌های اورژانس همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر فرهنگ کره‌بندی رئیس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: ساعت ۱:۵۰ امروز (۲۹ فروردین‌ماه) کادر همکاران عملیاتی اورژانس حین انجام اقدامات اورژانسی برای بیمار مشکوک به سکته قلبی در منطقه مهدیس به شدت مورد حمله ۳ نفر که در حالت عادی نبودند، قرار گرفتند.

وی افزود: نیروهای اورژانس با آمبولانس در حال انتقال بیمار بودند که این افراد ناشناس، آمبولانس را متوقف و به آن‌ها حمله و سپس فرار کردند.

کره‌بندی گفت: متاسفانه در این حادثه ناخوشایند علاوه بر شکستن شیشه‌ها و ضربه به ستون آمبولانس، همسر بیمار نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفت. خانواده بیمار در این شرایط بیمار را که یک زن ۵۰ ساله بود از کارشناسان اورژانس تحویل گرفتند و خود به بیمارستان انتقال دادند.

رئیس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: پیگیری و رسیدگی به این حادثه از بدو وقوع این حادثه با مراجعه مراجع انتظامی و قضایی نه تنها به عنوان یک وظیفه حرفه‌ای بلکه به عنوان یک وظیفه انسانی در حال پیگیری است. از همه کارکنان و همکاران ما که در شرایط دشوار خدمات ارائه می‌دهند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

کد خبر 845227 منبع: ایسنا برچسب‌ها اهواز _ خوزستان خبر مهم اورژانس حوادث ایران

دیگر خبرها

  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • آمادگی کامل اورژانس برای برگزاری باشکوه یادواره عملیات بازی دراز
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • راه‌اندازی اورژانس دریایی خارگ تسریع شود
  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود