Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در دور دهم و ماقبل پایانی مسابقات شطرنج بزرگ سوئیس، پرهام مقصودلو به مصاف «لی کوآنگ لیم » سوپر استاد بزرگ کشور ویتنام رفت و مقابل او متحمل شکست شد.

مقصودلو با ریتینگ ۲۶۶۴ در مسابقات بزرگ سوئیس شرکت کرده در حالی که حریف ویتنامی او ریتینگ ۲۷۰۸ را در اختیار دارد.

شکست برابر «لی کوآنگ لیم »اولین شکست نماینده شطرنج ایران در مسابقات بزرگ سوئیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیش از این دیدارهای خود را با تساوی یا برد به پایان رسانده بود.

پرهام مقصودلو پس از پیروزی مقابل نمایندگان اسپانیا و اوکراین در دور دوم و سوم مسابقات موفق شد سوپر استاد بزرگ هندی را هم در دور چهارم شکست دهد. وی در سایر مراحل مسابقات مقابل سوپر استاد بزرگان روسیه (۳ نفر)، سوپر استاد بزرگان چین (۲ نفر) و نماینده آلمان صاحب تساوی شده بود.

۱۵۴ بازیکن از ۴۲ کشور برگزارکننده مسابقات شطرنج بزرگ سوئیس هستند. ۴۳۳ هزار دلار جایزه تعیین شده برای این رقابت ها است. سهم قهرمان هم ۷۰ هزار دلار است.

پرهام مقصودلو به عنوان بخت چهل و هشتم کسب عنوان قهرمانی، تنها ایرانی حاضر در مسابقات بزرگ سوئیس است.

کد خبر 4751803 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: شطرنج پرهام مقصودلو سوئیس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی فوتبال کامبوج جام حذفی کشتی فرنگی مارک ویلموتس تیم فوتبال امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم بانوان شطرنج ایران پس از تساوی برابر شطرنج‌بازان کشور مغولستان در مسابقات خانتی مانسیسک برابر حریف نپالی قرار گرفت.

آناهیتا زاهدی فر در این دور از مسابقات استراحت کرد و ایرانی‌ها با ترکیب میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف موفق به شکست سنگین نمایندگان کشور عراق شدند.

تیم شطرنج بانوان ایران با کسب نتیجه تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و کسب پیروزی قاطعانه ۴ بر صفر برابر نپال هم‌اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

کد خبر 6085861 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری
  • سقوط دانشگاه‌های چهار کشور بزرگ جهان در رتبه‌بندی QS
  • شکست عجیب دیوید تیلور مقابل حریفی گمنام
  • شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد