Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@22:48:46 GMT

نماینده مجلس: تلگرام فعلاً فیلتر می‌ماند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۵۶۸۰

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای کشور با بیان اینکه در حال حاضر فقط دو فرآیند اخذ و تجمیع رأی الکترونیکی نیست، گفت: وزارت کشور زیرساخت‌های لازم برای برگزاری تمام فرآیندهای انتخابات به صورت الکترونیکی را فراهم کرده است.

محمد جواد کولیوند در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین تصمیم‌ها برای برگزاری الکترونیکی انتخابات گفت: این موضوع باید توسط شورای نگهبان تأیید شود، الان تمام فرآیند انتخابات به جز اخذ و تجمیع رأی الکترونیکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولیوند افزود: وزارت کشور در این خصوص با شورای نگهبان ارتباط گرفته و منتظر نتیجه نهایی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سخت افزار و نرم افزارهای لازم برای الکترونیکی شدن کامل انتخابات آماده شده و وزارت کشور با بخش آی‌تی شورای نگهبان هم مراوداتی داشته است، امیدواریم دو موضوع اخذ و تجمیع رأی هم نهایی و تمام فرآیند الکترونیکی شود.

این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه در صورت الکترونیکی شدن اخذ رأی، مشکل افرادی که هنوز کارت‌ ملی هوشمند خود را علی‌رغم ثبت‌نام دریافت نکرده‌اند چگونه حل خواهد شد هم اعلام کرد: برای رأی دادن به صورت الکترونیکی شماره ملی مهم است ولی پیگیری‌هایی در خصوص کارت ملی هوشمند انجام داده‌ایم و با ثبت احوال هم جلسه داشتیم و از محدودیت‌های آنان مطلع شدیم و در حال پیگیری برای رفع مشکل هستیم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در خصوص احتمال رفع فیلتر تلگرام با توجه به اتفاقات اخیر در ارتباط با این پیامرسان هم گفت: فعلاً این احتمال وجود ندارد، بحثی هم در خصوص تلگرام مطرح نشده و مسدود است و فعلاً کاری نمی‌توان کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی جام جهانی والیبال حسین فریدون کولیوند مجلس کمیسیون امور داخلی تلگرام فیلترینگ رفع فیلتر پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی جام جهانی والیبال حسین فریدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اعلام این خبر گفت: آموزش‌های لازم به مردم و عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رأی برای این منظور ارائه خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • افشاگری دوروف مالک تلگرام درباره تلاش دولت آمریکا برای جاسوسی از کاربران (فیلم)
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی