Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-با حضور رئیس زندان و مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نیشابور سرکشی و توزیع سبد کالای تحصیلی بین خانواده زندانیان نیازمند این شهرستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،رئیس اداره زندان شهرستان نیشابور اظهارکرد:با حضور مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان از تعدادی از خانواده های مددجویان سرکشی و بسته های حمایتی تحصیلی و کمک معیشت مالی در بین آنان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا رجبی افزود: امروزه یکی از دغدغه های موجود بحث مشکلات خانواده های زندانیان نیازمند بوده که سرپرست آنان در زندان تحمل حبس نموده و خانواده های آنان با مشکلات و آسیب های اجتماعی روبه رو بوده که نیاز به توجه جدی به این قشر آسیب دیده با همکاری انجمن حمایت از زندانیان می باشد.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نیشابور نیزعنوان کرد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی وارده به خانواده های زندانیان و کمک به مشکلات معیشتی آنان از دغدغه های انجمن حمایت از زندانیان است.

حسن شاملی گفت: در این راستا سعی شده در قالب بسته های حمایتی بصورت کالا و تحصیلی و نیز کمک معیشت مالی به خانواده های زندانیان مساعدت شده و این انجمن از هیچ کمکی به خانواده زندانیان دریغ نمی نماید.

رئیس اداره زندان شهرستان نیشابور تصریح کرد:مناسبت هفته ملی کودک نیز به اتفاق مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نیشابور با حضور در شعبه ملاقات زندان از کودکان و نیز دانش آموزان مراجعه کننده در حین ملاقات حضوری با بسته های تحصیلی تقدیر کرده همچنین با حضور در منازل تعدادی از خانواده های زندانیان نیازمند، ضمن استماع مشکلات قضایی و معیشتی آنان بسته های تحصیلی وکمک های مالی نیز به آنان اهداء گردید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توزیع سبد کالای تحصیلی بین خانواده زندانیان نیازمند نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت

  حمید رشیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون با اشاره به توزیع ۶۲۴ تن اقلام تنظیم بازار طی سال ۱۴۰۲ در این شهرستان، اظهار کرد: از این میزان، ۳۲۵ تن برنج هندی و تایلندی، ۱۶۷ تن شکر و ۱۳۲ تن گوشت گوساله منجمد و گوشت مرغ  بوده و با توجه به مناسبت‌های تقویمی قسمتی از اقلام بین موسسات خیریه، بهزیستی، مساجد و هیئت‌ها توزیع شده است.

او افزود: این طرح در جهت حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم بازار قیمت کالاها، مقابله با گرانفروشی، احتکار و توزیع صحیح اقلام و کالا‌های اساسی انجام شده است.

رشیدی بیان کرد: تخصیص اقلام توسط مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس مشخص شده و سپس در کارگروه امنیت غذایی شهرستان، فروشگاه‌های هدف، انتخاب و  بازرسی توسط بازرسان مدیریت جهاد کشاورزی و بسیج اصناف در سطح شهر به طور منظم و روزانه از فروشگاه‌های توزیع اقلام تنظیم بازار، صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • کمک ۴۰ میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان نیازمند در بهشهر
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • ۷ هزار و ۵۵۲ رای جایگزین حبس در کرمان صادر شده است