Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@18:27:30 GMT

جاده‌های بارانی ۸ استان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۵۹۶۷

جاده‌های بارانی ۸ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از بارش باران در محورهای مواصلاتی هشت استان کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ نادر رحمانی، درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: ترافیک در مرزهای چهارگانه مهران، شلمچه، خسروی و چذابه عادی و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به بارش باران در محورهای سه استان گیلان، مازندران و آذربایجان شرقی، ادامه داد: همچنین در محورهای سردشت ـ پیرانشهر، ارومیه ـ‌ تبریز و ارومیه ـ سلماس در آذربایجان غربی، زنجان ـ تبریز و زنجان ـ دندی در استان زنجان، اسلام‌آباد غرب ـ کرمانشاه در استان کرمانشاه، دیواندره ـ سنندج در استان کردستان و مشهد ـ کلات، مشهد چناران و مشهد ـ باغچه در استان خراسان رضوی شاهد بارش باران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: محورهای کرج ـ چالوس، هراز ـ فیروزکوه و اردبیل ـ‌ آستارا نیز شاهد مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید برای راننده است.

این مقام پلیس راهور همچنین به تصادفات جاده‌ای در روزهای اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: اغلب تصادفات در روزهای اخیر به دلیل خستگی، خواب‌آلودگی، عدم توجه به جلو، سبقت و سرعت غیرمجاز به وقوع پیوسته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان بارش باران ترافیک کنترل ترافیک محورهای مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در راه مشهد

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: شامگاه چهارشنبه با ورود سامانه بارشی پرفشار به استان، باران‌های سیل‌زا بیشتر نقاط را فرا می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی مرکز هواشناسی استان، سارا حکمی اظهار کرد: حجم بارندگی در مناطق مستعد، موجب سیلاب، آب‌گرفتگی و رواناب خواهد شد که در این خصوص هشدار سطح زرد نیز صادر شده است.

وی ادامه داد: همچنین با فعال شدن این سامانه، دما به طور محسوسی در روزهای پایانی آخر هفته کاهش پیدا خواهد کرد، به طوری که میانگین بیشینه دما در روز جمعه نسبت به امروز ۱۲ درجه کاهش پیدا می‌کند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: برودت هوا و کاهش محسوس دما موجب خواهد شد، بارندگی‌ها در مناطق کوهستانی و شمالی در ساعاتی از روز جمعه هفته جاری، به شکل برف و باران باشد.

حکمی افزود: طی شبانه‌روز گذشته، قوچان با ۲ و صالح آباد با ۲۷ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط خراسان رضوی بوده‌اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی هشت تا ۲۲ درجه را به ثبت رسانده است.

کد خبر 739683

دیگر خبرها

  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • ترافیک نیمه‌سنگین در جاده‌های البرز
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد از ابتدای تعطیلات نوروزی در زنجان
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد تا ۶ فروردین در زنجان
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد از ابتدای تعطیلات نوروز در زنجان
  • ورود ۳۰۰ هزار خودرو به مازندران/ جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین / ترافیک سنگین در چالوس و هراز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی