Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور در بیست و نهمین روز از مهر ماه گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه تردد در مسیر رفت و برگشت محور‌های هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت روان است.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین-کرج-تهران محدوده‌های ساسانی، پایانه کلانتری، پل کلاک و گرمدره سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رحمانی با اشاره به بارش باران در محور‌های شمالی گفت: بارش پراکنده باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، سمنان، مازندران وگیلان ادامه دارد.

وی به محورهای مسدود در کشور اشاره کرد و گفت: کمربندی دهلران مسدود است و تردد از داخل شهر دهلران انجام می‌شود همچنین محور‌های پلدختر-خرم آباد و شهداد-نهبندان مسدود است.

رحمانی ادامه داد: جاده های شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، شهداد – اندوهجرد و رانکوه-شبخوش لات به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

انتهای پیام/

20 / 20 ترافیک ترافیک جاده ها بارش باران رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا سرهنگ نادر رحمانی بارش پراکنده باران جاده های مسدود

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ترافیک ترافیک جاده ها بارش باران رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا سرهنگ نادر رحمانی بارش پراکنده باران جاده های مسدود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های خفیف و پراکنده در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، راضیه پیله وران گفت: برای فردا هشتم فروردین و روز پنج شنبه با توجه به حاکمیت شرایط ناپایدار جوی در استان و تراکم ابر‌های همرفته به ویژه در ساعات بعد از ظهر، بارش‌های خفیف و پاراکنده در برخی نقاط قابل پیش بینی است.

وی افزود: این بارش‌ها روز چهارشنبه در نواحی شمالی و پنج شنبه در مناطق شمالی و شرقی استان خواهد بود.

به گفته کارشناس هواشناسی استان دما‌های کمینه هم دو روز آینده روند افزایشی خواهند داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • بارش پراکنده در شرق کشور ادامه دارد/ شهر‌های شمالی گرم می‌شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس
  • جان باختن ۵۴۹ نفر در سفر‌های نوروزی/ حجم زیاد تردد در تمامی محور‌ها
  • بارش‌های خفیف و پراکنده در لرستان
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز + آخرین وضعیت جاده‌ها
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • جاده بجنورد به جنگل گلستان مسدود شد
  • محور جنگل گلستان-چمن بید در خراسان شمالی مسدود شد
  • جاده‌های فارس باز است