Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@04:18:04 GMT

استنشاق گاز زغال در فراهان ۳ تن را به کام مرگ فرستاد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۶۱۳۲

استنشاق گاز زغال در فراهان ۳ تن را به کام مرگ فرستاد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی در این باره، اظهار داشت:‌ شامگاه روز گذشته گزارشی از فوت ۳ نفر در یک داخل چادر در منطقه ای واقع در محدوده شهرستان فراهان به مرکز فوریت های پلیس اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی در محل حاضر شدند و مشخص شد، ۳ نفر در داخل چادر فوت شده اند و یک منقل زغال در داخل چادر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی اضافه کرد: در معاینه های اولیه تیم پزشکی حاضر در صحنه،‌ علت فوت این ۳ برادر که در حدود ۲ روز قبل جان باخته بودند، استنشاق گاز دی اکسید کربن ناشی از روشن کردن منقل زغال در داخل چادر اعلام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان اضافه کرد:‌ در این خصوص پرونده ای تشکیل و اجساد فوت شدگان برای بررسی دقیق علت مرگ، به پزشکی قانونی انتقال شد.

کد خبر 4751889

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی مسمومیت گاز حوادث اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر قزوین گرگان شیراز سانحه تصادف شهرکرد موکب مرز شلمچه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در سیستان و بلوچستان راه‌های روستایی را بست

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از جمعیت هلال‌احمر بر اثر شدت بارش‌ها از روز گذشته ۲۸ فروردین تا امروز ۲۹ فروردین، ۷ استان (بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد) دچار سیل و آب‌گرفتگی شده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها؛ از روز گذشته و در ۶۱ عملیات، امدادگران هلال‌احمر به ۱۷۷۷ نفر امدادرسانی کرده، ۲۶۹ نفر را اسکان اضطراری داده و ۵۰ نفر را نیز به مناطق امن منتقل کردند. همچنین با تلاش ۱۴۸ تیم عملیاتی (۵۹۲ نفر)، آب جمع شده از ۲۹ واحد مسکونی تخلیه و ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک با ۸۰ دستگاه چادر برای اسکان حادثه‌دیدگان برپا شده است.

آخرین آمار امدادرسانی هلال احمر در سیل و آب‌گرفتگی تا ساعت ۱۸:۰۰

از ٢٧ تا ٢٩ فروردین ١٤٠٣ تا ساعت ۱۸:۰۰، ٨ استان (بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد) از سیل متأثر شده‌اند.

طی این مدت در ۶۷ مورد عملیات به ۳۰۱۶ نفر امدادرسانی شده و ۴۰۹ نفر اسکان اضطراری یافته‌اند.

علاوه بر این ۱۱۴ نفر به مناطق امن منتقل و آب ۴۹ منزل مسکونی تخلیه شد. ۱۷۱ تیم عملیاتی شامل (٦٤٩ نفر) در این عملیات مشغول امدادرسانی هستند.

تاکنون ٣ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک با برپایی ٨٠ دستگاه چادر، ٩٧دستگاه چادر مسافرتی، ٥٠٤ تخته پتو، ٥٦٩ تخته موکت، ٢٧٥٢ کیلوگرم نایلون، ۲۱۵ بسته غذایی، ۶۲۲ قوطی کنسروجات بین متاثرین از سیل توزیع شد.

کد خبر 6081455

دیگر خبرها

  • سیلاب در سیستان و بلوچستان راه‌های روستایی را بست
  • تالاب «میقان» در مسیر مرگ خاموش!/ شرکت دانش‌بنیان در حوزه ایزوگام راه‌اندازی می‌شود
  • سرلشکر باقری به فرمانده کل ارتش پیام فرستاد +جزئیات
  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی
  • اضافه شدن دو رشته تحصیلات تکمیلی به دانشکده پرستاری ومامایی تربت حیدریه
  • چه کسی پاکبان را به قتلگاه فرستاد؟
  • عکس | استایل نیوشا ضیغمی با چادر  در حرم امام رضا (ع)
  • محکومیت قاچاقچیان کالا، دام و زغال در خوزستان
  • امسال ۹ هزار تخت بیمارستانی اضافه می‌شود/ افزایش ۶۵ درصدی ظرفیت پذیرش دستیاری پزشکی