Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@08:13:59 GMT

بازی‌های تیم ملی عراق به ضرر پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۶۱۳۵

بازی‌های تیم ملی عراق به ضرر پرسپولیس!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بشار رسن که تمرینات هفته اخیر پرسپولیس را به خاطر حضور در اردوی تیم ملی عراق از دست داده، به دلیل مشکلات پاسپورت خود، در بازی با پیکان هم حضور نداشت. این در حالی است که سرمربی پرسپولیس، سیامک نعمتی و فرشاد احمدزاده را نیز به دلیل محرومیت انضباطی در این دیدار در اختیار نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه بشار رسن قبل از سفر به کامبوج همراه تیم ملی عراق می‌دانسته پاسپورتش تمام شده یا نه، بر کسی روشن نیست، اما این هافبک عراقی برای بازی با پیکان به تهران برنگشت تا دست گابریل کالدرون را در پوست گردو بگذارد. در واقع حضور در اردوی تیم ملی عراق بیشتر از آنکه به سود هافبک پرسپولیس باشد، به ضرر تیم اوست.

بشار در گذشته به خاطر حضور در اردوهای تیم امید و بزرگسالان عراق چند بازی در ترکیب پرسپولیس را از دست داد و در شروع فصل تازه این‌طور به نظر می‌رسد همان وضعیت ادامه پیدا کند. اتفاقاً او یکی از بهترین‌های پرسپولیس در این چند فصل بوده، اما حضور در اردوی تیم ملی عراق باز هم به ضرر تیمش تمام شده است.

256  251

کد خبر 1312730

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس بشار رسن لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس سوریه ایالات متحده آمریکا ترکیه کردهای سوریه باشگاه استقلال تیم ملی فوتبال ایران پیاده روی اربعین اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، علی نعمتی که در دو فصل اخیر عملکرد خوبی در ترکیب سرخپوشان داشته و بعد از انتقال به این تیم جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم داشت اما از زمان انتقال به پست دفاع چپ موقعیت جالب‌تری هم پیدا کرده است.

با این حال نکته جالب در مورد مدافع شماره چهار پرسپولیس، حضور عبدالکریم حسن در اردوی این تیم است که باعث شده تا او با سرسخت‌ترین رقیب ممکن برای حضور در ترکیب اصلی مواجه شود.

اما از سوی دیگر نعمتی توانایی قابل‌توجهی در بازی به عنوان مدافع مرکزی دارد و این موضوع باعث شده تا او شانس خوبی برای بازی در این پست هم داشته باشد.

نکته مهم اینکه در آخرین روزهای فصل و با حضور احتمالی گولسبانی در اردوی تیم ملی، نعمتی احتمالا در پست دفاع وسط گزینه اول بازی کنار حسین کنعانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • کنعانی زادگان با پرسپولیس صدتایی شد
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی های پرسپولیس
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • حضور رزمی کاران سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت