Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوزه های علمیه کشور گفت:حرکت خودجوش جوانان پرشور و مشتاقان عاشورای حسینی علیه السلام درفضای مجازی گامی برای رساندن اربعین به جهان بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در گفتگو با خبرنگار یزدرسا،با اشاره به جهانی شدن کلید واژه حب الحسین یجمعنا در شبکه های اجتماعی همزمان با اریعین حسینی اظهار کرد: اربعین گرچه در محاصره رسانه های استکباری و امپراطوری های رسانه ای قرار دارد اما جلوه و شکوه آن فراتر از مکر و حیله های اهریمنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: علیرغم همه دسیسه های علیه خاموشی حرکت عظیم اربعین حسینی به فضل الهی این حماسه هر ساله بیشتر از گذشته نورافشان تر خواهد شد.   عضو فقهای شورای نگهبان با ابراز خرسندی از فعالیت های موثر جوانان مومن و انقلابی در فضای مجازی تصریح کرد: حرکت خودجوش جوانان پرشور و مشتاقان عاشورای حسینی علیه السلام درفضای مجازی گامی برای رساندن اربعین به جهان بود.   عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تاکید بر ادامه، استمرار اینگونه حرکت های در فضای مجازی که دشمن همیشه بر آن چیره بوده است عنوان کرد: جوانانی که دل در گرو  اهل بیت علیه السلام و انقلاب اسلامی دارند باید علیرضم تداوم این حرکت در جهت ارتقای هر چه بیشتر آن کوشا باشند و تلاش مستمر داشته باشند و مطمئنا اینگونه حماسه آفرینی ها در فضای مجازی جای تقدیر و تحسین دارد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  این مصوبه از ابتدای سال آینده میلادی (۲۰۲۵) به قانون تبدیل خواهد شد.

این لایحه همچنین، کودکان ۱۴ و ۱۵ ساله را نیز برای فعالیت در سکوها، ملزم به دریافت رضایت والدین می‌کند؛ امری که به باور بسیاری از کارشناسان، موجب حفاظت سلامت روان آنها در برابر خطرات برخط می‌شود. 

احمد امین فرد گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخواست رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره قبرستان بقیع
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • حوزه علمیه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد
  • نگاه به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت و تهدید است
  • ارسال بیش از ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش دانش سنتی محیط زیست