Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز دوشنبه در جریان سفر یک روزه به استان مرکزی با حضور در گلزار شهدای اراک به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

به گزارش برنا از اراک ، محمد شریعتمداری به همراه جمعی از مسئولان اجرایی استان مرکزی بر مزار پاک شهدا حاضر شدند و با ادای فاتحه و نثار گل یاد شهیدان را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بدو ورود به اراک با حضور در ساختمان پاویون دولت مورد استقبال استاندار مرکزی، نمایندگان مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی این استان قرار گرفت.

حضور در نشست اقتصاد مقاومتی استان مرکزی و دیدار با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، افتتاح ۲ طرح اشتغال روستایی و آغاز عملیات اجرایی کانون بازنشستگان از مهمترین برنامه های سفریک‌روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اراک است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی اقتصاد مقاومتی دولت کار و رفاه اجتماعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت وارد استان سمنان شد

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم در رأس هیأتی همزمان با بعد از ظهر چهارشنبه، وارد استان سمنان شد و در شهرستان گرمسار، مورد استقبال رسمی مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

این سفر در قالب سفر استانی دوم کابینه سیزدهم به استان سمنان صورت گرفته و قرار است فردا پنجشنبه شاهد حضور رئیس جمهور نیز باشیم.

سفر علی آبادی به استان سمنان دو روزه خواهد بود و امروز وی در مراسم افتتاح و بازدید چند پروژه صنعتی و اقتصادی در گرمسار، ایوانکی و سمنان حضور پیدا خواهد کرد.

وزیر صمت فردا نیز در ادامه سفر خود در مراسم افتتاح دیگر پروژه‌های مهم صنعتی استان حضور خواهد داشت.

در مجموع امروز و فردا با حضور علی آبادی، وزیر صمت دولت سیزدهم، چهار پروژه اقتصادی مهم در استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وزیر صمت در نخستین برنامه سفر خود به استان سمنان لحظاتی دیگر در مراسم افتتاح یک کارخانه الیاف و پارچه حضور پیدا خواهد کرد.

کد خبر 6080640

دیگر خبرها

  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند
  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • علت عدم حضور وزیر کار در مجلس چه بود؟
  • اسلامی: فناوری‌ هسته‌ای موجب ارزش افزوده مضاعف می‌شود
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • انجام یک میلیون و ۲۲۴ هزار تراکنش در اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی