Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مهمترین راهکارهای شناسایی استعدادهای برتر ورزشی در خراسان رضوی برگزاری المپیادهای مختلف است. ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، ورزش در شهرستان‌های خراسان رضوی همواره مورد توجه مسئولان قرار گرفته و سالیانه پیشرفت چشمگیری در این زمینه در حوزه ورزش شهرستان‌ها مشاهده می‌شود، امور ورزشی و برنامه‌های هیئت‌ها در طول سال اجرایی شده اما در هفته تربیت بدنی این فعالیت‌ها افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشکاران فعالیت‌های خود را در سال‌های اخیر افزایش دادند و این امر سبب ارتقاء جایگاه خراسان رضوی شده است، مسئولان نیز پابه‌پای ورزشکاران در شرایط خوب و بد حضور داشته و تا حدودی از لحاظ مالی و غیرمادی از ورزشکاران این استان حمایت می‌کنند.

امیر زارعی معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ارتباط با موضوع مذکور اظهار داشت: در هفته تربیت بدنی برنامه‌های مطلوبی در حال اجرا است، جشنواره‌ها و برنامه‌های خانوادگی مفرحی در بخش کوهنوردی، صخره‌نوردی و سنگ‌نوردی در نظر گرفته شده که شامل 280 فعالیت مختلف است.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به‌طور کلی خراسان رضوی میزبان 600 برنامه مختلف در استان بوده که بخش عمده‌ای از آن شامل ورزش همگانی می‌شود، رشته‌های ورزشی مختلفی نظیر کاراته، جودو، ووشو، تکواندو و نظایر این موارد در نظر گرفته شده است.

المپیاد ورزشی دانش‌آموزان نابینا و کم‌بینای یزد برگزار می‌شودالمپیاد ورزشی محلات یزد 9 آبان ماه آغاز می‌شود؛ پیش‌بینی حضور 10 هزار نفر در مسابقاتروحانی از مدال‌آوران المپیادهای جهانی 2019 تجلیل کرد

زارعی تصریح کرد: جدا از برنامه‌های ورزشی، چندین نوع فعالیت دیگر نیز در دستور کار قرار گرفته که از آنها می‌توان به برگزاری 100 برنامه ورزشی فرهنگی اشاره کرد، همچنین حدود 250 برنامه ویژه دهه پایانی صفر برگزار می‌شود، در شهرستان‌ها و مناطق حاشیه مشهد نیز برنامه‌های ویژه‌ای اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: 150 میلیون تومان به هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران شهرستان‌ها تعلق دارد، این حمایت پیش از آغاز فعالیت‌های آنها در این ایام صورت پذیرفت، جلساتی نیز همراه با متولیان هیئت‌های ورزشی در روستاها و شهرستان‌های مختلف خراسان رضوی شکل گرفت و با قدرت زیادی در این روزها فعالیت داریم.

زارعی عنوان کرد: امسال نیز نمایشگاه فعالیت‌های ورزشی هیئت‌های استان به مناسبت هفته تربیت بدنی راه‌اندازی می‌شود، تمامی متولیان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در هفته تربیت بدنی باید با گرمکن ورزشی به محل حضور یابند.

فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این باره تصریح کرد: امسال در هفته تربیت بدنی طرح المپیاد استعدادهای برتر برگزار می‌شود، این رقابت‌ها به المپیک و مسابقات جهانی منتهی می‌شود، به عبارتی ورزشکاران با شرکت و کسب امتیاز در این رقابت‌ها می‌توانند در رقابت‌های سنگین‌تری حضور بیابند.

وی تصریح کرد: خوب پیش رفتن این طرح تا این حد پیش‌بینی نمی‌شد، دفتر استعدادیابی و آموزش‌های پایه وزارت ورزش و جوانان خراسان رضوی از حمایت‌کنندگان اصلی این برنامه‌ها هستند، در صورت ادامه دادن همین روند می‌توان آینده خوبی را برای استان خراسان و سایر استان‌ها در سراسر کشور شاهد بود.

فتاحی بیان کرد: باید برای کسب نتایج مطلوب از این برنامه‌ها سرمایه‌گذاری صورت پذیرد، تمامی استان‌ها باید از این نوع برنامه‌ها در استان خود برگزار کنند، همچنین بخشی از منابع مالی ارگان‌های ورزشی باید صرف ورزشکاران شود، ورزشکاران نیز باید مورد توجه هیئت‌ها قرار گیرند و ورزشکاران برای حمایت دیده شوند.

وی عنوان کرد: المپیک‌ ما امسال شاهد مدال‌های مختلف است، به عبارتی تعداد آنها از سال گذشته به‌طور چشمگیری افزایش یافت، در صورت تقویت سطح ورزشکاران می‌توان نتایج بهتر از وضعیت کنونی نیز کسب شود، المپیاد استعدادهای برتر امسال شاهد حضور ورزشکاران جدید بودیم، امید است بتوانیم تعداد آنها را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی فرار مالیاتی ۳ هزار میلیاردی باربران در یک استان

سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی یکصد مودی فاقد پرونده مالیاتی در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: در مجموع بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در این زمینه شناسایی و برگ تشخیص صادر شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم، شاهین مستوفی  در خصوص مصادیق فرار مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان خراسان رضوی گفت: با بررسی بارنامه های صادره از مبدا استان خراسان رضوی در سنوات 1397 تا 1401 و با لحاظ بیشترین بارنامه صادره برای یک نفر، یکصد مودی فاقد پرونده مالیاتی شناسایی و برای این تعداد مودی، 403 فقره برگ تشخیص مالیاتی بالغ بر یک هزار و 277 میلیارد ریالی (127 میلیارد تومان) صادر شده است.

وی افزود: همچنین یک هراز و 76 فقره برگ مطالبه مالیات بر ارزش افزوده با مبلغ 31 هزار و 627 میلیارد ریال (3 هزار و 162 میلیارد تومان) مالیات و عوارض قابل مطالبه از مودیان یادشده در مرحله صدور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • شناسایی فرار مالیاتی ۳ هزار میلیاردی باربران در یک استان
  • شناسایی فرار مالیاتی ۳ هزار میلیارد تومانی در خراسان رضوی