Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمدرضا رودکی پیشکسوت جودو گفت: از جودوی ایران چیزی باقی نمانده که در خصوص آن حرف بزنم و امیدوارم فدراسیون رفع تعلیق شود. تاریخ انتشار: 10:06 - 29 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۳۳۸

محمدرضا رودکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص انتصابش به عنوان نایب رئیس انجن کوراش اظهار داشت: طبق صحبت‌هایی که با رضا نصیرنژاد داشتم به این نتیجه رسیدم که به مجموعه کوراش ایران کمک کنم و از این پس به عنوان نایب رئیس در این رشته فعالیت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته عضو کمیته فنی انجمن جوجیتسو هم هستم و از ورزش دور نیستم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در زمان حضور این دو رشته در فدرسیون جودو با آن‌ها همکاری نمی‌کرد، گفت: پس از تغییراتی که در راس فدراسیون جودو صورت گرفت من از سمت خود استعفا کردم و پس از جدایی این دو رشته از فدراسیون فعلی جودو تصمیم گرفتم به پیشنهاد همکاری آن‌ها پاسخ مثبت بدهم.

مدیر سابق تیم‌های ملی جودو در خصوص وضعیت این رشته تصریح کرد: از جودوی ایران چیزی باقی نمانده که در خصوص آن حرف بزنم. امیدوارم فدراسیون جودو رفع تعلیق شود تا جوان‌هایی که در این رشته فعالیت می‌کنند، حاصل کار خود را در میادین بین‌المللی ببینند.

رودکی در پاسخ به این سوال که آیا قصد بازگشت به جودو را ندارد، گفت: فعلا به این موضوع فکر نمی‌کنم، چون طرز تفکر من با تیم جدید فدراسیون در خیلی از زمینه‌ها یکی نیست. تنها امیدوارم با تلاش‌های وزارت ورزش و کمیته المپیک، فدراسیون جودو از تعلیق بیرون بیاید.

وی با بیان این مطلب که جودو همیشه در قلب من است، خاطرنشان کرد: تمرکزم روی جوجیتشو و کوراش است و مسئولیت‌هایی دارم که در قبال آن‌ها موظف به انجام برخی کار‌ها هستم. شاید در آینده اتفاقاتی بیفتد که باز هم در خصوص جودو با شما مصاحبه کنم، اما نه به عنوان نفر چندم فدراسیون!  

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جودو جوجیتسو میزان کوراش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری جهل ساله درمان شده. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: این جلسه در وزارت اقتصاد برگزار می‌شود و این نشان می‌دهد قرار است اتفاق نیکی در اقتصاد بیفتد. در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادانه تاکید کرد: با AFC چک کردم و اسناد مربوط به واگذاری دو باشگاه را ارسال کردم و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

کد خبر 6087430 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • پست معنادار و پیش‌بینی سعید حجاریان با تداوم دولت سیزده
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • رئیسی اسرائیل را تهدید کرد؛ اگر بار دیگر دست از پا خطا کنید معلوم نیست دیگر چیزی از شما باقی بماند!
  • رئیسی: اگر اسرائیل بار دیگر به خاک ایران تعرّض کند، معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند
  • رئیسی: خطای صهیونیست‌ها در تعرض به خاک ایران چیزی از این رژیم باقی نمی‌گذارد
  • اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند دیگر چیزی از این رژیم باقی نمی ماند
  • اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو