Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:53:54 GMT

احمد بذری به گروه شانس مجدد رفت/ مهران شیخی حذف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۶۴۲۳

احمد بذری به گروه شانس مجدد رفت/ مهران شیخی حذف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های چهار وزن نخست کشتی آزاد هفتمین دوره بازی های نظامیان جهان از صبح امروز در شهر ووهان چین در حال برگزاری است که مهران شیخی و احمد بذری نمایندگان کشورمان در اوزان ۶۵ و ۸۶ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان دیدارهای مقدماتی به شرح زیر است:

در وزن ۶۵ کیلوگرم مهران شیخی در دیدار نخست با نتیجه ۱۳ بر ۲ مغلوب کیم هان سونگ دارنده مدال برنز آسیا از کره شمالی شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل واسیلی شوپتار از اوکراین، شیخی از دور رقابت ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۸۶ کیلوگرم احمد بذری در مبارزه نخست مقابل آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز جهان از روسیه با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب شد، اما با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه باید ابتدا مقابل لی سئونگ دانگ از کره جنوبی به میدان برود و در صورت پیروزی بر این حریف در دیدار بعدی با احمد آیبویف از فرانسه کشتی بگیرد. بذری در صورت غلبه بر این کشتی گیر در رده بندی به مصاف آدیلت داولومبایف دارنده مدال برنز بازهای آسیایی از کشور قزاقستان برود.

مسابقات اوزان فوق بعد از ظهر امروز با مشخص شدن نفرات برتر پایان می یابد. محمدحسین محمدیان و یداله محبی نمایندگان کشورمان در اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم نیز فردا (سه شنبه) به مصاف حریفان خود می روند.

این مسابقات در ۶ وزن المپیکی برگزار می شود که هر کشور مجاز به شرکت ۴ کشتی گیر در هر رشته می باشد.

کد خبر 4751895

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد چین تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی فرنگی جام حذفی مارک ویلموتس تیم فوتبال امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست

وزنه بردار خوب کشورمان که رکورد مجموع خود در فوق سنگین را به 454 کیلوگرم رسانده است، این روزها تلاش بسیار دارد تا رکوردهای مجموع خود را بالاتر ببرد.

به گزارش طرفداری، علی داوودی جوان با 5 کیلو وزنه بیشتر بعد از حسین رضازاده و بهداد سلیمی، دارنده سومین رکورد مجموع تاریخ وزنه برداری ایران می شود. داوودی در صورت رسیدن به مرز 460 کیلوگرم در المپیک 2024، هم مدعی جدی کسب مدال می شود و هم در آستانه رسیدن به رکورد 465 مجموع بهداد سلیمی خواهد بود.

داوودی بعد از گرفتن سهمیه المپیک در مصاحبه با ایسنا گفت:

روزهای حساسی تا المپیک داریم و اگر یک درصد هم پیش خودم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست. از این رو به دنبال کسب مدال هستم. در حرکت دوم، وزنه ۲۰۰ کیلوگرم افتاد و باعث شد بخواهم برای حرکت سوم دو کیلوگرم سنگین‌تر وزنه بزنم. برنامه این بود وزنه ۲۰۰ کیلوگرم را بزنم. برای حرکت بعدی وزنه ۲۰۵ کیلوگرم را هم بزنم اما وزنه ۲۰۰ کیلوگرم با بی‌دقتی افتاد. وقتی پشت وزنه ۲۵۲ کیلوگرم قرار گرفتم، متوجه شدم در دوضرب، توانایی زدن وزنه ۲۶۰ کیلوگرم را هم دارم. واقعا مسابقه خوبی بود و نقاط ضعفم را پیدا کردم. البته مشکلاتم نسبت به قبل خیلی کمتر شده است.

برای طرفداری که در چند وقت اخیر از وزنه برداری انتقاد کرده است، اظهارنظر علی داوودی عزیز درباره این انتقادات جذاب است. او بعد از خواندن مطلب طرفداری عنوان کرد که من اگر قصدم رسیدن به 460 نباشد و نخواهم مدال بگیرم، اصلا به المپیک نخواهم رفت.

طرفداری اما ضمن قدردانی از بهبود عملکرد داوودی در دوضرب امیدوار است تا او با بهبود رکورد یک‌ضرب هم بتواند در المپیک پاریس مدال بگیرد. با تلاش و روحیه و مشاهده استعدادهای داوودی می توانیم بگوییم رسیدن او به مرز 210 کیلو یک‌ضرب و 255 کیلو در دوضرب در المپیک آتی اصلا دور از دسترس نیست و برای رسیدن او به این رکوردها که توام با رساندن ایران به افتخار است، برایش دعا می کنیم و یادآور می شویم که انتقادهای ما به خاطر علاقه به او و موفقیت وزنه برداری کشورمان بود و از امروز تا المپیک 2024 هر روز او را به حق در حد رسیدن به رکورد تالاخادزه گرجی می دانیم.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • احمد محمدنژاد سهمیه المپیک نگرفت
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • کشتی آزاد ایران در یک قدمی دو‌ سهمیه المپیک
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک؛ پیروزی احمد محمدنژاد جوان در مبارزه نخست
  • «احمد محمدنژاد جوان» سهمیه المپیک را از دست داد
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست