Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، امیدعلی پارسا با اشاره به اینکه سازمان امور مالیاتی، مرداد امسال با همگرایی و اجماع هر سه قوه، بخشنامه مهمی را برای حمایت از تولید، مقابله با فرار مالیاتی و فساد اداری صادر کرد، اظهار داشت: بر اساس این بخشنامه، همه جرائم مالیاتی قابل بخشش مودیان با پرداخت اصل بدهی مالیاتی تا پایان مهر، بخشیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: توقع و انتظار ما این بود با اطلاع رسانی که انجام دادیم، استقبال بیشتری شود.

وی ادامه داد: حدود ۲۰۰ هزار مودی بالغ بر ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مالیات خود را پرداخت کردند و از حدود ۸ هزار میلیارد تومان بخشودگی برخوردار شدند.

پارسا افزود: بر اساس گزارش ها، با توجه به اینکه بسیاری از مودیان، پرداخت بدهی مالیاتی خود را به روزهای آخر مهلت تعیین شده موکول کردند، احتمالا فردا و پس فردا ترافیک سنگینی خواهیم داشت.

وی از مودیان خواست در مهلت باقیمانده، پرداخت بدهی‌های مالیاتی خود را به بعد از ظهر موکول نکنند و آن را اوایل صبح، انجام دهند.

مهلت بخشودگی جرائم مالیاتی به هیچ وجه تمدید نمی شود

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه اجرای بخشنامه بخشودگی جرایم مالیاتی فرصت استثنایی و بی نظیر برای مودیان بدهکار است، افزود: کارکنان سازمان امور مالیاتی، فردا تا ساعت ۱۸ و پس فردا تا ساعت ۲۰ در خدمت مردم هستند.

وی گفت: همه مودیان با مراجعه به این سازمان با حداقل تشریفات اداری و بدون بررسی‌های زمان بر و به آسان‌ترین شکل ممکن با پرداخت اصل بدهی خود از بخشودگی جرایم مالیاتی برخوردار می‌شوند و سازمان امور مالیاتی این افراد را خوش حساب تلقی می‌کند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور افزود: با توجه به اینکه این بخشنامه، مرداد ابلاغ شد بنابراین به هیچ وجه به فکر تمدید این مهلت نیستیم و امیدواریم مودیان به موقع مراجعه کنند تا نیازی به تمدید نباشد.

کد خبر 4751887 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی مالیات فرار مالیاتی درآمدهای مالیاتی اربعین 98 قیمت دلار بانک مرکزی ایران قیمت نفت بورس بازار سهام وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت عربستان سعودی قیمت سکه بهار آزادی قیمت یورو دلار تولید نفت تعرفه واردات گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند

به گزارش "وزش سه"، امروز حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در محل تمرین این تیم حاضر شد تا به بازیکنان و دیگر اعضای تیم سال نو را تبریک بگوید.

در جریان حضور بادامکی در محل تمرین، برخی بازیکنان با او درباره مسائل مالی هم صحبت کردند و بابت اینکه در فاصله 9 بازی تا پایان فصل فقط 40 درصد مبلغ قراردادشان را دریافت کرده‌اند ابراز نگرانی و گله کردند که بادامکی گفت مدیریت باشگاه در حال فراهم کردن منابعی جهت پرداخت بدهی به آنها و سایر طلبکاران است.

بازیکنان پرسپولیس علاوه بر 60 درصد مبلغ قرارداد این فصل نیمی از آپشن‌های فصل قبل خود را نیز طلب دارند و مدام در صحبت‌هایشان به این نکته اشاره می‌کنند که با توجه به فاصله سه ماهه تا پایان فصل فوتبالی، مدیریت باشگاه چطور می‌خواهد هم مبالغ قرارداد این فصل را پرداخت کند هم آپشن‌های فصل قبل را بپردازد.

با این وجود به نظر می‌رسد چنانچه تا روز یازدهم و خرید سهام باشگاه پرسپولیس توسط بانک ملت روشن نشود به هیچ کدام از این سوال‌ها نمی‌توان پاسخ روشنی داد.

جلسه تمرینی امروز پرسپولیس در هوایی سرد برگزار شد و با اینکه خبری از بارش باران نبود اما ورزش باد شدید کار را تا حدودی سخت کرده بود. با وجود این شرایط جوی هم معاون باشگاه هم چیزی حدود ده هواداری که خواستار حضور در داخل ورزشگاه بودند تمرین سرخ‌ها را از نزدیک تماشا کردند.

دیگر خبرها

  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • صعود پرویزی و امیری به فینال/ ریگی و طهماسبی با یک برد برنز گرفتند
  • صعود پرویزی و امیری به فینال/ریگی و طهماسبی با یک برد برنز گرفتند
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی «گروه موسوم به امیرمنصور آریا» تعیین تکلیف شد
  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم
  • تأمین ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه از محل فرار‌های مالیاتی
  • تأمین ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه از محل فرارهای مالیاتی