Web Analytics Made Easy - Statcounter

باوندی گفت: منطقه هفت شهرداری مشهد بزرگ‌ترین ایستگاه استقبال از زائران پیاده به متراژ ۸ هزار متر مربع را جنب اداره هواشناسی برپا می‌کند که در این ایستگاه ۲۰ نوع خدمت در ۲۰ غرفه انجام می ‌شود.

«کوروش باوندی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با اشاره به اینکه منطقه ما بزرگ‌ترین ایستگاه استقبال از زائران پیاده به متراژ ۸ هزار متر مربع را جنب اداره هواشناسی برپا می‌کند، گفت:سیاست کلی این است که شهرداری زیرساخت لازم را فراهم کرده و داوطلبان خدمت به زائران تحت عنوان شهروندان میهمان‌نواز حریم رضوی خدمات را مدیریت کنند که این کار توسط تشکل‌های مردمی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار منطقه هفت مشهد با بیان اینکه در این ایستگاه ۲۰ نوع خدمت در ۲۰ غرفه انجام می‌شود، عنوان کرد: این خدمات شامل اجرای برنامه‌های فرهنگی، مشاوره مذهبی و خانوادگی، واکس، اقدامات درمانی، توزیع نذورات، استقرار شهرآرا محله و رادیو زیارت است همچنین احتمال افزایش تعداد غرفه‌ها نیز وجود دارد.

 

وی افزود: در این ایستگاه علاوه بر داوطلبان مشهدی از مازندران و خوزستان نیز افرادی فعال خواهند بود که در حال حاضر حضور ۱۰ تا ۱۵ نفر از آمل و اهواز قطعی شده است، علاوه بر این ایستگاه، مجوز حدود ۱۷ ایستگاه صلواتی در سطح منطقه و پشتیبانی از آن‌ها را نیز داریم.

 

باوندی با بیان اینکه از دیگر اقدامات ما برگزاری مراسم تعزیه‌خوانی با مشارکت گروه ثارالله کاشمر از ۵ تا ۷ آبان در ورودی بازار اما رضا(ع) است، خاطرنشان کرد: دوره آموزشی برای ۴۰۰ داوطلب مردمی در قالب شهروندان مهمان‌نواز با عنوان «مهمان داریم؛ مهربان باشیم» توسط آتش‌نشانی، بهداشت، کلانتری و دوام ثامن را نیز برگزار خواهیم کرد.

 

شهردار منطقه هفت ادامه داد: حمایت و پشتیبانی از ایستگاه صلواتی طرق، میدان پرواز و بوستان سلام نیز از دیگر فعالیت‌های ما است و برای اسکان زائران پیاده در مکان‎های سرپوشیده، مساجد، حسینیه و منازل شهروندان هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم، در کمپ غدیر نیز مکان‌های سرپوشیده برای اسکان زائران پیاده آماده شده است همچنین سوله‌ای بزرگ و ۲۰۰ کانکس نیز در این محل موجود است که در صورت ضرورت استفاده خواهد شد.

 

وی با اشاره به همکاری معاونت زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در برگزاری مراسم استقبال از زائران دهه پایانی ماه صفر اضافه کرد: در این ماه علاوه بر زائران پیاده، زائرانی با خودرو نیز به مشهد سفر می‌کنند که ما در کمپ غدیر آماده پذیرش ۴ هزار خودرو هستیم.

 

 

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند کربلا شهرداری منطقه ۷ مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان با هفته فرهنگی اصفهان

شهردار اصفهان با اظهار امیدواری تبدیل کارخانه ریسباف به بزرگترین موزه کشور گفت: امیدواریم با همکاری استانداری و اداره ارشاد، این مجموعه به میراث فرهنگی شهر و بزرگترین موزه شهر و حتی کشور تبدیل شود.


علی قاسم زاده با اعلام اینکه مجموعه ریسباف در هفته جاری به شهرداری تحویل داده می‌شود، افزود: مرمت این مجموعه فورا آغاز می‌شود تا نسبت به تحقق یکی از رویا‌های مهم این شهر و شهروندانش درخصوص این مکان گام برداریم.

 
او گفت: شهرداری اصفهان در بودجه امسال خود ردیف اعتباری مشخصی را برای صندوق حمایت از تولید آثار هنری در نظر گرفته و در صورت مشارکت سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، این طرح به سرانجام می‌رسد.


شهردار اصفهان با اعلام آمادگی شهرداری برای ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت اجرای گالری‌های هنری در بعضی از ایستگاه‌های مترو، اختصاص زمین برای احداث پلاتو جهت اجرای نمایش، افزود: سازمان نوسازی و بهسازی شهر اصفهان متعهد شده است که روند بهسازی موزه هنر‌های معاصر را تا پایان ماه‌های محرم و صفر به پایان برساند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • بیشترین ساختمان‌های ناایمن در منطقه ۱۱/ کلنگ ایستگاه جدید آتس‌نشانی به زمین زده شد
  • منطقه ۱۱ تهران بیشترین ساختمان ناایمن را دارد
  • تهران در بین ۱۰ کلان‌شهر بیشترین تعداد ایستگاه آتش‌نشانی را دارد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • پایان تراژدی پیاده‌روهای خاکی در منطقه هشت قم
  • استقبال ۵۰ هزار نفر از برنامه‌های جشنواره بهار معنویت در مشهد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق