Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، محمدرضا تابش نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی، درباره استراتژی و راهبرد رقابت‌های انتخاباتی برای تشکیل مجلس کارآمد از سوی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی، گفت: در عالم سیاست جریان‌های فکری و احزاب که هدایت افکار عمومی را دارند در حال حاضر جایگاه خود را دارند اینکه گفته می‌شود جریان‌های به مانند اصولگرا و اصلاح‌طلب پس از 40 سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد کارکرد خود را از دست داده اند این حرف نادرست است و جایگاه آنها محفوظ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ممکن است  با استفاده از تکنولوژی روز، رویکرد افکار عمومی دچار تغییر شود، البته ثبیت جایگاه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در گرو این است که شرایط موقعیت زمانی و مکانی را رعایت کنند.

نماینده اردکان در مجلس با بیان اینکه گروه‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا باید در انتخابات پیش‌رو به خواسته‌های مردم توجه ویژه‌ای داشته باشند، اظهار داشت: در حال حاضر افکار عمومی در کشورمان نسل جدید و رو به آینده هستند که باید براساس تفکرات و خواسته‌های آنها برنامه‌ریزی‌ها و با ایده وارد انتخابات شوند.

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون امید مجلس(اصلاح‌طلبان) مجلس تصریح کرد: استراتژی و راهبردهای جریان‌های سیاسی باید در اثر شرایط مکان و زمان تغییر پیدا کند و تاکتیک‌ها باید منطبق بر خواسته‌های مردم تدوین شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: احزاب مجلس نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد

پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی در خصوص برگزاری انتخابات و مشارکت آحاد مردم در تعیین سرنوشت کشور بیانیه‌ای منتشر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی در خصوص برگزاری انتخابات و مشارکت آحاد مردم در تعیین سرنوشت کشور بیانیه‌ای منتشر کرد.

در این پیام آمده است؛ برگزاری انتخابات و مشارکت آحاد مردم در تعیین سرنوشت خود از الزامات مردم‌سالاری در نظام‌های مردم‌پایه است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز بر همین مبنا، انتخاب قانون‌گذاران، کارگزاران و فقهای خبرگان رهبری را به طور مستقیم به مردم واگذار کرده تا با تشخیص و خواست خود، افراد دارای صلاحیت را در مناصب مختلف قرار دهند.

این پیام ادامه می‌دهد: ملت عزیز ایران نیز در مقاطع مختلف تاریخی با تشخیص اهمیت و لزوم نقش‌آفرینی در آتیه کشور خود، در این عرصه حاضر می‌شوند و به‌ عنوان یک ایرانی به اشکال مختلف رأی و نظر خود را بیان می‌کنند. انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هم یکی از میدان‌های نقش آفرینی مردم است که در هر دوره، میزان مشارکت‌های متفاوتی را تجربه کرده و شرکت‌کنندگان در انتخابات، منتخبانی را به هر دو مجلس فرستادند تا نماینده آنان باشند.

در پیام منتشر شده از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی عنوان شده: پرواضح است که منتخبان، نماینده همه کسانی‌اند که چه در انتخابات شرکت کرده و یا به هر علت و انگیزه‌ای در فرآیند انتخابات حضور نیافتند. هم‌چنان که روشن است که مجلس منتخب قوانین را برای اجرایی شدن توسط دولت و همه آحاد ملت وضع می‌کند. از این رو اینکه برخی جریان‌ها کوشیدند مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه داده و مشروعیت منتخبان ملت را زیر سؤال ببرند امری ناصحیح و این ادعا که تصمیمات مجلس بر خلاف خواست و نظر افراد جامعه است، موضوعی انحرافی و بر خلاف همدلی مردم و کارگزاران کشور است.

در ادامه این پیام آمده است: آنچه در حاشیه جلسه تفسیر آیات قرآن در ماه مبارک رمضان مورد اشاره آیت‌الله علم‌الهدی قرار گرفت، در حقیقت در مقام پاسخ به ادعا و شبهه پیش‌گفته بود که ایشان با ارائه بحثی تحلیلی، به تبیین جایگاه مشارکت کنندگان و تأثیر این مشارکت در آینده کشور پرداخت. ولی متأسفانه حتی از سوی برخی دوستان و رسانه‌های انقلابی نادیده گرفته شد و مثل همیشه بدون توجه به تحلیل های موجود در کلام ایشان، با برخی غرض‌ورزی‌ها مورد انتشار قرار گرفت تا جایی که حتی در انتخاب تیتر مطلب توسط برخی رسانه‌ها کم لطفی صورت گرفت.

این پیام ادامه می‌دهد: آیت‌الله علم‌الهدی با ارائه یک بحث تحلیلی در خصوص تکلیف بودن مشارکت سیاسی در اندیشه سیاسی اسلام، راهیابی نامزدهای منتخب به مجلس با رأی مشارکت کنندگان در انتخابات را به واسطه اینکه با حضور و انتخاب خود، نظر و دیدگاهشان را به اثبات رسانند موجب مقبولیت جایگاه مجلس منتخب معرفی کردند، بنابراین آنچه در مجلس مورد قانونگذاری و برنامه‌ریزی قرار می‌گیرد برای همگان حجت و معتبر است.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • دادستان کل کشور: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • مطالبه اعتبارات ملی برای خوزستان/ اشتغال، اولویت اول جوانان
  • تشکیل مجلس جدید با ۴ فراکسیون / جریان اصولگرایی رقابت‌ها را کنار بگذارند
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در نوبت بررسی در مجلس است
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌ها در نوبت بررسی مجلس است
  • علیرضابیگی ، نماینده مجلس: به نظر می‌رسد، اصلاح طلبان و مستقلین از ترس نبویان و رسایی، زیر علم قالیباف می‌روند