Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی خورشاهیان نویسنده کتاب‌هایی چون «من یک بادبادکم» و «چوب درخت به» در خصوص تازه‌ترین اثر خود، به خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: کتاب «من فقط دو نفر را کشته‌ام» کتابی برای بزرگسالان است که در ۲۳۰ صفحه و توسط نشر هیلا به چاپ رسیده است.

وی با اشاره به اینکه «من فقط دو نفر را کشته ام»  یک رمان خانوادگی - پلیسی است، بیان کرد: کتاب «من فقط دو نفر را کشته ام»  برخلاف آثار پیشین من که پست مدرن بودند، کاملاً رئالیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصور من این است که از کتاب «من فقط دو نفر را کشته ام» استقبال خوبی شود؛ زیرا این کتاب به مسائل مختلفی می‌پردازد و شخصیت‌های بسیاری دارد.

این نویسنده در خصوص موضوع کتاب «من فقط دو نفر را کشته ام» گفت: این کتاب روایتگر داستان شخصی است که در بنگاه کار و با صاحب بنگاه کلاهبرداری می‌کند؛ او وارد ماجرای قتل شده و دستگیر می‌شود و به زندان می‌رود، اما از آنجا فرار می‌کند و مجدد  وارد ماجرای قتلی دیگر می شود.

خورشاهیان درخصوص کیفیت رمان‌های منتشر شده در سال‌های اخیر گفت: شرایط در حوزه رمان نویسی روز به روز بهتر می‌شود و نویسندگان ما آثار خارجی را مطالعه و حرفه ای‌تر عمل می‌کنند. با شرکت در کارگاه‌های آموزشی رمان نویسی که توسط نویسندگان مطرح برگزار می‌شود، نویسندگان بهتری به حوزه رمان نویسی وارد می‌شوند، کتاب‌هایی در کارگاه‌های رمان نویسی نوشته می‌شود بسیار خوب است و آثار نقد و بررسی می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، «نقاشی قشنگ»  به نویسندگی لعیا اعتمادی نویسنده حوزه کودک و نوجوان  یکی از جلد‌های مجموعه ۱۲ جلدی «یک قصه، یک حدیث» است. هر داستان این مجموعه بر اساس یکی از احادیث امام رضا (ع) است.   نویسنده کتاب لعیا اعتمادی داستان را براساس سخنان ارزشمند امام رضا (ع) مبنی بر اینکه تدبیر قبل از عمل، تو را از پشیمانی باز می‌دارد. نوشته  است.   ماجرای این قصه در مدرسه دخترانه و روابط بین دو همکلاسی روایت می‌شود که یکی از آنها علاقه‌مند است تا با هم دوست باشند و برای همین کاری انجام می‌دهد که از قضا این عمل باعث ناراحتی همکلاسی می‌شود.    کتاب «نقاشی قشنگ» در ۲۴صفحه، مصور، گلاسه و قطع وزیری همراه با تصویرگری حدیث جزایری منتشر شده و با قیمت ۴۰ هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.   هم چنین افراد می‌توانند با مراجعه به سایت www.behnashr.com این اثر و سایر آثار انتشارات به‌نشر را مشاهده و خریداری کنند.

دیگر خبرها

  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • چاپ یک‌رمان پلیسی دیگر از فردریک دار/«آموزش آدمکشی» در بازار نشر