Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز به منظور حضور در آیین گشایش هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز به این شهر سفر کرد.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که صبح امروز به منظور حضور در آیین گشایش هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز به این شهر سفر کرد، در بدو ورود در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه در اقتصاد نشر و ترویج کتاب و کتابخوانی نقش موثری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدعباس صالحی در ادامه افزود: نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز مهمترین نمایشگاه کتاب بعد از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در کشور به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: امسال علاوه بر برگزاری این نمایشگاه به طور همزمان، هفتمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال تبریز نیز برگزار می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به پرسشی درباره ساماندهی مد و لباس هم گفت: بر اساس قانون مد و لباس که دبیرخانه آن در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقر است، برابر مقررات و موازین تعیین شده این موضوع به صورت جدی دنبال می‌شود.

وی در عین حال تاکید کرد: بر این اساس وظایف هر یک از اصناف در  این زمینه از سوی قانونگذار تعیین شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز به منظور حضور در آیین گشایش هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز به این شهر سفر کرده و دیدار با امام جمعه این شهر و بازدید از کتابخانه مرکزی تبریز از جمله برنامه‌های وی در این سفر یک روزه است./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس

زارعیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان استان یزد گفت: به مناسبت شهادت شهید آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی و شهیدان هسته‌ای این اداره با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد این نمایشگاه را برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتقال اندیشه این ایثارگران تاریخ برگزار کرده است.

او بیان کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهر ساعت ۱۶ تا ۱۸ در محل نگارخانه فرهنگ و هنر شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

زارعیان اظهار داشت: این نمایشگاه از سه قسمت برای شهیدان هسته ای، شهیدان عملیات رمضان از جمله شهیدمحمد تفکری بافقی و شهید زاهدی که به وسیله اسرائیل غاصب در سوریه شهید شد، تشکیل شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر گفت: در این نمایشگاه هنرمندان از جمله حقیر استاد خوشنویسی، دیباچی استاد طراحی روی پارچه و عطاران که با هنر بافتنی چهره و تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی را طراحی کرده است و به ثبت مالکیت معنوی اداره ثبت اسناد و املاک کشور نیز رسیده است، شرکت دارند.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • دعوت از وزرای چند کشور دوست و همسایه برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • سخنگوی نمایشگاه کتاب شعار این دوره را در صفحه شخصی اعلام کرد!
  • اختصاص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • اختصتص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود