Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید حیدر میر فخرالدینی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: دهمین دانشکده فنی و حرفه‌ای استان یزد بهمن ماه امسال در بافق شروع به کار خواهد کرد.

او افزود: این دانشکده در  هشت کد رشته ی مختلف فعالیت خود را شروع می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال تکمیل است...

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشجویی فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین‌جلسه درس‌گفتارهای «سعدی‌خوانی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با روز بزرگداشت سعدی، دهمین جلسه از سلسله درس‌گفتارهای «سعدی خوانی» توسط دفتر پاسداشت زبان فارسی حوزه هنری شنبه اول اردیبهشت در سالن سلمان هراتی حوزه هنری برگزار می‌شود.

در این جلسه قدمعلی سَرّامی استاد دانشگاه، نویسنده، شاعر و پژوهشگر ایرانی به زندگی، آرا، آثار و روزگار سعدی می‌پردازد.

سعدی یکی از رکن‌های اصلی شعر و زبان ادبیات فارسی و دارنده زبانی فصیح در کلام و نگاهی خلاق در شعر و رویکرد تعلیمی و تربیتی متعادلی در پرداخت به مسائل و امور انسانی است و مقبولیت زیادی هم از جانب طیف‌های مختلف اجتماعی دارد. به همین خاطر، دفتر پاسداشت زبان فارسی حوزه هنری، این سلسله جلسات را با هدف ارائه ظرفیت‌های زبانی و ادبی سعدی در آثارش، برای علاقه‌مندان به این شاعر و ادیب بزرگ زبان و ادبیات فارسی برگزار می‌کند.

قدمعلی سَرّامی، استاد دانشگاه، نویسنده، شاعر و پژوهشگ ایرانی در حوزه زبان و ادبیات فارسی است. او عضو هیات امنای بنیاد فردوسی و یکی از پنج استاد برتر شاهنامه‌پژوه ایران به انتخاب نخستین دوره جایزه پژوهش پروفسور آقابزرگ در سال ۱۳۹۰ است.

از آثار دکتر سَرّامی می‌توان به کتاب‌هایی همچون از رنگ گل تا رنج خار، باز هم اندر خم یک کوچه‌ایم، ای گدایان خرابات، شیرین‌تر از پرواز و مثنوی مینوی اشاره کرد.

این نشست‌ها، هر دو هفته یک‌بار، شنبه‌ها از ساعت ۱۸ تا ۲۰ توسط دفتر پاسداشت زبان فارسی حوزه هنری و با ارایه دکترقدمعلی سَرّامی، استاد دانشگاه، نویسنده، شاعر و پژوهشگر ایرانی در حوزه زبان و ادبیات فارسی، در سالن سلمان هراتی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به حافظ، روبروی کوچه پورموسی برگزار می‌شود و عموم علاقه‌مندان و پژوهشگران برای شرکت در این جلسات می‌توانند در سالن سلمان هراتی حوزه هنری حضور داشته باشند.

نخستین روز اردیبهشت ماه، که سالروز تولد شیخ اجل و استاد سخن سعدی شیرازی است، اول اردیبهشت ۱۳۸۹ و در اجلاس شاعران جهان در شیراز، از سوی نهادهای فرهنگی داخلی و خارجی به عنوان روز سعدی نامگذاری شد اما پیشینه تعیین این روز در ابتدا در سال ۱۳۸۱ و به بهانه آغاز نگارش کتاب گلستان توسط مرکز سعدی‌شناسی ایران، روز سعدی نامیده شده است.

کد خبر 6079708 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • دهمین‌جلسه درس‌گفتارهای «سعدی‌خوانی» برگزار می‌شود
  • فردا؛آغاز بکار سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • جزئیات اولین حراج سکه در سال جدید/ ۷۲۱۸ سکه فروخته شد+قیمت
  • اتمام زیرساخت‌های آبرسانی به نهضت ملی مسکن بافق
  • اولین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران در سال ۱۴۰۳
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی کلید خورد | شروع سال تحصیلی بر اساس وضعیت جغرافیایی و آب و هوایی
  • برگزاری همایش همگانی سبک زندگی سالم در بافق
  • ارزشیابی برنامه‌های درسی فنی و حرفه‌ایها/ آغاز تولید بسته‌های تربیت و یادگیری اول ابتدایی‌ها
  • تصاویر| دهمین جشنواره لاله‌های کرج
  • برپایی دهمین نمایشگاه گل و گیاه در یزد