Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترامپ هنگام تبریک به دو فضانورد زن که نخستین پیاده روی کاملا زنانه را در فضا انجام داده بودند، مرتکب اشتباه شد.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، پیام تبریک دونالد ترامپ، به جسیکا میر و کریستینا کوخ برای نخستین پیاده روی تمام زنانه دنیا برای او دردسرساز شد و بسیاری از رسانه‌های مختلف نسبت به بی اطلاعی ترامپ واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از انجام این پیاده روی، دونالد ترامپ با ایستگاه فضایی بین المللی تماس برقرار کرد تا به کوخ و میر تبریک بگوید. اما او به اشتباه به این دو به عنوان نخستین زنانی که در فضا پیاده روی کردند، تبریک گفت.

ترامپ هنگام تماس با ایستگاه فضایی بین المللی در کاخ سفید و در جمع تعدادی از مقامات ناسا حضور داشت. او گفت: این نخستین باری است که یک زن خارج از ایستگاه فضایی راهپیمایی می‌کند. شما افراد خارق العاده‌ای هستید. آن‌ها نخستین پیاده روی زنانه را انجام دادند.

پس از تاخیری در ارتباط میان ترامپ و فضانوردان حاضر در ایستگاه فضایی بین المللی، میر برای رئیس جمهور آمریکا توضیح داد که او و کوخ نخستین زنانی نیستند که در فضا پیاده روی می‌کنند.

میر برای رئیس جمهور آمریکا توضیح داد این نخستین باری است که دو زن فضانورد به تنهایی خارج از ایستگاه فضایی بین المللی راهپیمایی انجام داده اند. او گفت: قبل از ما زنان زیادی پیاده روی فضایی انجام داده اند.

در حقیقت نخستین زن در سال ۱۹۸۴ میلادی در فضا پیاده روی کرد و از آن زمان تاکنون ۱۴ زن دیگر نیز در فضا پیاده روی کرده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترامپ ایستگاه فضایی بین المللی زنان فضانورد پیاده روی فضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرارسیدن سالروز استقلال زیمبابوه به «امرسون منانگاگوا» تصریح کرد: تعاملات دوجانبه ایران و زیمبابوه در سنوات اخیر رو به توسعه بوده و دیدارهای متناوب مقامات عالی‌رتبه دو کشور نویدبخش گسترش فزاینده مناسبات در تمامی ابعاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیبر نوری ویژه کسب و کارها را افزایش می دهیم
  • چین ۳ فضانورد را به ایستگاه فضایی‌اش می‌فرستد
  • چین ۳ فضانورد را به ایستگاه فضایی‌اش می فرستد
  • سه فضانورد چینی به مدار زمین می‌روند
  • ۳۱  فروردین در دنیای علم چه خبر؟
  • همه چیز درباره دلفیناریوم استانبول
  • ناسا برخورد زباله‌های ایستگاه فضایی با خانه مردی در فلوریدا را تایید کرد
  • سقوط یک شی عجیب از فضا بر روی خانه‌ای در آمریکا
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • بهره‌برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی فضا در یک قدمی واقعیت