Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اراک با اشاره به مشکلات شرکت آذرآب اراک گفت: سهامدار عمده آذرآب باید برای تعیین تکلیف مالکیت این شرکت بزرگ به مسئولان استان مرکزی پاسخگو باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین بختیاری فرماندار اراک در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به مشکلات شرکت آذرآب اراک گفت: در حال حاضر کارگران شرکت آذرآب نزدیک به دو و نیم ماه حقوق معوقه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بختیاری با بیان اینکه مسئولان استان مرکزی روزانه پیگیر مطالبات کارگران هستند اظهار کرد: در این راستا نشست های متعددی را برای تعیین تکلیف سهامدار عمده آذرآب با مسئولان ملی برگزار کرده اند.

وی ادامه داد: کارکنان و کارگران آذرآب باید در کنار مسئولان استان و در فضایی همراه با آرامش و به دور از تنش پیگیر مطالبات باشند.

فرماندار اراک اضافه کرد: البته سهامدار عمده آذرآب نیز باید برای تعیین تکلیف مالکیت این شرکت بزرگ به مسئولان استان مرکزی پاسخگو باشد.

وی به اقدام تعداد اندکی از کارگران آذرآب در مسدود کردن ریل راه آهن اشاره کرد و گفت: با وجود توصیه ها و تذکرات حضوری مسئولان برای پیشگیری از خسارت به مردم و مسافران قطار ها، موجب اقدام قانونی شورای تأمین و واکنش نیروی انتظامی برای باز کردن مسیر راه‌آهن و ایجاد شرایط ایمن برای تردد قطارهای مسافری شد.

بختیاری خاطرنشان کرد: کارگران اطمینان داشته باشند، همه توان استان مرکزی برای تحقق مطالبات و خواسته‌های به حق کارگران بکار گرفته شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در فصل جاری هنوز نتوانسته براساس بند‌های درج‌شده در قرارداد بازیکنان، تعهدات خود را عملیاتی کرده و این موضوع باعث شده مدیران این باشگاه از تعهدات خود عقب باشند. این در حالی است که این باشگاه در قراردادی مشکوک در ابتدای فصل با شرکت تمشک (کاسکو) برای اسپانسرینگ روی پیراهن این تیم به توافق رسید که البته این همکاری سرانجام درستی نداشت.

 استقلالی‌ها قراردادی ۲۰ میلیاردی را با کاسکو منعقد کرده و هنوز بخش اعظمی از آن باقی مانده و وصول نشده است. این موضوع مورد شکایت باشگاه استقلال قرار گرفته تا جایی که شنیده می‌شود حکم جلب مدیران شرکت مقروض به استقلال صادر شده است. بر همین اساس شنیده می‌شود باشگاه استقلال ناچار به اجرای حکم و دستگیری مدیرعامل شرکت یادشده تا زمان وصول بدهی خود خواهد بود. همچنین درباره شرکت همراه اول، اسپانسر فصل قبل استقلال نیز شنیده می‌شود تلاش‌ها برای زنده شدن مطالبات فصل گذشته این باشگاه ادامه داشته تا جایی که شنیده می‌شود احتمالا نیمی از این مطالبات زنده خواهد شد. همراه اول به عنوان اسپانسر فصل گذشته استقلال، به بهانه نداشتن قرارداد مکتوب با باشگاه از پرداخت مطالبات استقلال تا به امروز سر باز زده است.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • سپاه و ارتش، دو بال مقتدر کشور
  • اگر اسرائیل دوباره اقدام نظامی کند، پاسخ ایران قوی‌تر خواهد بود
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی
  • سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد
  • تشریح مصوبات شورای تأمین استان درخصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق 
  • حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!
  • تشریح مصوبات شورای تأمین استان یزد در خصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق
  • تولید روزانه ۹۰۰ تن پسماند شهری و خانگی در استان مرکزی