Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرستاری وزارت بهداشت جذب پرستار خارجی در کشور را تکذیب کرد.

 دکتر مریم حضرتی با تکذیب اخباری مبنی بر جذب پرستاران اتباع بیگانه در کشور گفت: اساسا این موضوع صحت ندارد و متاسفانه افرادی که خود را به ظاهر مدافع پرستاری قلمداد می‌کنند با اهداف مشخص چنین اخباری را عنوان می‌کنند و بدتر از آن این است که برخی رسانه‌ها بدون اطلاع از صحت موضوع و پیگیری از مراجع رسمی، آن را منتشر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون پرستاری وزارت بهداشت ضمن بیان این مطلب گفت: به گروه‌های پرستاری و دلسوزان واقعی حرفه پرستاری اطمینان می‌دهم تا زمانی که خدمت گذار جامعه فهیم پرستاری هستم، اجازه نخواهم داد که افرادی منفعت طلب و سودجو از احساسات پاک پرستاران عزیز سوء استفاده کنند و با شایعه‌سازی، بهره‌برداری شخصی از آن کنند.

بنابر اعلام وبدا، وی با توصیه به افراد به تقوا در عمل و گفتار گفت: خوشبختانه نهادهای نظارتی به خوبی به وظایف خود عمل می‌کنند و کارنامه فعالیت‌های افراد، همواره روشن بوده است و بدون شک با کسانی که به چنین رفتارهای غیر حرفه‌ای و غیر اخلاقی دامن می‌زنند مطابق قانون برخورد خواهد شد و این افراد چیزی در عملکرد برای ارائه به جامعه پرستاری نداشته و ندارند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی ایران تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده برخی رسانه‌های خارجی درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.

بامداد روز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور در برخی از شهرها از جمله اصفهان خبر دادند.

شنیده شدن صدای شلیک مربوط به پدافند هوایی برای مقابله با ریزپرنده‌ها بوده است و اخبار مربوط به انفجار در برخی نقاط کشور نادرست است.

تا این لحظه هیچ‌گونه انفجار و آتش‌سوزی در تأسیسات اصفهان گزارش نشده و شرایط آرام و عادی است.

همچنین بر اساس این گزارش، برخلاف آنچه برخی از منابع خبری خارجی اعلام کردند، تأسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است.

منابع خبری موثق اعلام کردند گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

کد خبر 6082280 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌
  • جلسه اضطراری شورای‌ عالی امنیت کشور تکذیب شد
  • تشکیل جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی ایران تکذیب شد
  • تکذیب برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت کشور
  • تکذیب برگزاری جلسه اضطراری شورای‌ عالی امنیت کشور
  • آی‌اواس17.5 به افراد اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد که اپ‌ها را از وب‌سایت‌ها دانلود کنند
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویان پرستاری
  • هوش مصنوعی در همدلی با انسان پیشرفت کرده است