Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:52:03 GMT

بازگشت ۸۵ درصد از زائران لرستانی اربعین حسینی(ع)

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۷۲۲۶

بازگشت ۸۵ درصد از زائران لرستانی اربعین حسینی(ع)

به گزارش خبرنگار مهر، حمید کشکولی صبح دوشنبه در گفت و گو با رسانه ها در سخنانی با اشاره به بازگشت زائران اربعین لرستان، اظهار داشت: تا کنون ۸۵ درصد زائران لرستانی از کشور عراق برگشته اند و وارد کشور شده اند و به سمت استان لرستان حرکت کرده اند.

وی، گفت: پنج تیم راهداری لرستان را در مرز مهران مستقر کرده ایم و شبانه روز در خدمت زائران عزیز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد اربعین لرستان با اشاره به استفاده از ۱۰۰ درصد توان ناوگان عمومی استان برای بازگشت زائران اربعین، عنوان کرد: ۱۸۵ دستگاه اتوبوس به صورت شناور و رفت و برگشت کار حمل و نقل و انتقال زائران را از مرز مهران به استان لرستان انجام می دهند.

کشکولی، تصریح کرد: از ۱۷ مهر ماه تا کنون ۹۲۰ سرویس اتوبوس توسط ناوگان عمومی استان کار جابجایی زائران را انجام داده اند.

وی، یادآور شد: از ۱۷ موکبی که در سطح استان فعالیت می کردند، ۱۰ مورد از آنها ار مسیر برگشت هستند و در حال پذیرایی و خدمت رسانی به زائران هستند.

کد خبر 4751993

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد اربعین لرستان اربعین 98 اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر قزوین گرگان شیراز سانحه تصادف شهرکرد موکب مرز شلمچه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم نمازگزاران لرستانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمازگزاران ولایی و انقلابی لرستان امروز ۳۱ فروردین با حضور گسترده در صفوف نماز جمعه‌ی سراسر استان و شرکت در راهپیمایی جمعه خشم ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کوک کش صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه از اقدام غرورآفرین نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در عملیات تنبیهی وعده صادق قدردانی و حمایت کردند.

نمازگزاران در شهر‌های مختلف استان با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی و حامیانش به نمایش گذاشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خشم نمازگزاران لرستانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود