Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@17:10:26 GMT

سازمان زندانها:"فریدون"در زندان است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۷۳۱۲

یک منبع آگاه در سازمان زندان‌ها گفت: حسین فریدون در زندان است. ناطقان: یک منبع آگاه در سازمان زندان‌ها اعلام کرد: حسین فریدون در زندان حاضر و در حال گذراندن دوران محکومیتش است.

این در حالی است که امروز خبر مرخصی رفتن این متهم منتشر شده بود.

اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در یازدهمین نشست خبری خود در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر آخرین وضعیت پرونده «حسین فریدون»، گفت: در رابطه با آقای حسین فریدون، دادگاه تجدیدنظر تصمیم گرفته و رأی نهایی خود را صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در مورد آقای «حسین فریدون»، هفت سال حبسی را که دادگاه بدوی تعیین کرده بود به ۵ سال تقلیل داده است؛ اما بقیه مجازات‌های وی یعنی جزای نقدی و آن مبلغی که به عنوان رشوه مطرح بود (۳۱ میلیارد وخرده‌ای) را باید بپردازد. منبع: فارس برچسب ها: سازمان زندان ها ، فریدون ، زندان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سازمان زندان ها فریدون زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین زندان اطلاعاتی

نشریه اینترنتی اینتر سپت مستقر در آمریکا پس از آغاز جنگ در غزه نوشت در ارتش رژیم صهیونیستی یگان نظامی سانسور وجود دارد که براساس ۸ ماده تمامی محتواهای تولید شده در سرزمین های اشغالی را سانسور میکند.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074052 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • بزرگترین زندان اطلاعاتی
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی