Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@12:32:01 GMT

بذری به گروه شانس مجدد رفت

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۷۳۳۵

بذری به گروه شانس مجدد رفت

خبرگزاری میزان- احمد بذری در گروه شانس مجدد وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد هفتمین دوره بازی‌های نظامیان جهان حضور دارد. تاریخ انتشار: 10:58 - 29 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۵۱۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های چهار وزن نخست کشتی آزاد هفتمین دوره بازی‌های نظامیان جهان از صبح امروز (دوشنبه) در شهر ووهان چین در حال برگزاری است که مهران شیخی و احمد بذری نمایندگان کشورمان در اوزان ۶۵ و ۸۶ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نتایج کشتی‌گیران کشورمان در پایان دیدار‌های مقدماتی به شرح زیر است:

در وزن ۶۵ کیلوگرم مهران شیخی در دیدار نخست با نتیجه ۱۳ بر ۲ مغلوب کیم هان سونگ دارنده مدال برنز آسیا از کره‌شمالی شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل واسیلی شوپتار از اوکراین، شیخی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم احمد بذری در مبارزه نخست مقابل آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز جهان از روسیه با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب شد، اما با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه باید ابتدا مقابل لی سئونگ دانگ از کره‌جنوبی به میدان برود و در صورت پیروزی بر این حریف در دیدار بعدی با احمد آیبویف از فرانسه کشتی بگیرد و در صورت غلبه بر این کشتی‌گیر در رده‌بندی به مصاف آدیلت داولومبایف دارنده مدال برنز باز‌های آسیایی از کشور قزاقستان برود.مسابقات اوزان فوق بعد ازظهر امروز با مشخص شدن نفرات برتر پایان می‌یابد. محمدحسین محمدیان و یداله محبی نمایندگان کشورمان در اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم نیز فردا (سه‌شنبه) به مصاف حریفان خود می‌روند.

این مسابقات در ۶ وزن المپیکی برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به شرکت ۴ کشتی‌گیر در هر رشته هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی آزاد احمد ب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

بعد از ظهر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش کشورمان در فینال وزن ۷۵- کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

او برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

صدیقه دریایی ملی پوش وزن۶۵ -کیلوگرم هم توانست با غلبه بر حریف ترکیه‌ای خود صاحب مدال طلا شود. او  برای صعود به فینال توانست حریف هندی خود را شکست بدهد.  

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران