Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - همایش تجلیل از فرهنگ سازان ترافیک در جزیره کیش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این همایش با حضور مهندس علی مقدس زاده مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات و جمعی از معاونان و مدیران این شركت، همچنین سرگرد بهرام ایمانی نسب رییس پلیس راهور و کارکنان این مجموعه برگزار و از طلایه داران و فرهنگ سازان ترافیك، تجلیل و قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهندس مقدس زاده ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی با تاکید بر لزوم همدلی و همراهی سازمانی و فرا سازمانی بین ارگانها و ادارات در جزیره گفت: همکاری های مستمر مبتنی بر وفاق و همدلی مدیران سازمان ها با یکدیگر، علاوه بر اثرگذاری و اثربخشی، موجب ارتقا کیفیت و کمیت امور در منطقه آزاد كیش می شود كه رضایت شهروندان را نیز به دنبال خواهد داشت.
وی تعاملات بین شرکت عمران، آب و خدمات و فرماندهی نیروی انتظامی کیش و پلیس راهور را حائز اهمیت عنوان و یکی از الگوهای بسیار موفق در زمینه همكاری بین مسئولان معرفی کرد.
مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات افزود: آرامش، فرهنگ مناسب رانندگی، عدم وجود سرعت گیر و چراغ راهنمایی و رانندگی در خیابان ها را از جذابیت های جزیره کیش برشمرد و گفت: رعایت قوانین و ضوابط راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان جزیره به عنوانالگو در كشور شناخته شده است.
سرگرد ایمانی نسب نیز در این مراسم با بیان اینکه ایجاد فرهنگ ترافیک کیش مرهون تلاش و زحمات فراوان گذشتگان است افزود: امیدوارم ما نیز بتوانیم با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و سایر ارگان های زیر مجموعه آن، خدمات شایسته به مردم ارائه دهیم
وی از اقدامات مسئولان شرکت عمران، آب و خدمات کیش برای ساخت بنای جدید پلیس راهور قدردانی کرد و افزود: جابجایی ساختمان پلیس راهور با هدف تکریم ارباب رجوع انجام شد كه ما نیز تمام تلاش خود برای ارائه خدمات شایسته به شهروندان به كار می گیریم.
در پایان این همایش از كاركنان پلیس راهور از سوی شركت عمران آب و خدمات با اهداء هدایا تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 

ظهر امروز " اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس ۱۴۰۳" به ریاست سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در ستاد راهور برگزار شد.

سرهنگ بهرام آبادی در ابتدای جلسه ضمن تبریک سال نو به مدعوین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاه‌های اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.

وی بیان داشت: پلیس راهور تهران بزرگ نیز جهت برگزاری و روان سازی ترافیک و همچنین تامین ایمنی نظم عبور و مرور برنامه ریزی‌های مناسب و خوبی را انجام داده است و در این روز مهم تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای خواهد داشت که امیدواریم با برگزاری این جلسات مرتبط، بیشترین خدمات را به شهروندان گرامی ارائه نماییم.

در این جلسه نمایندگان سازمان‌های مرتبط در اجرای برگزاری مراسم عید فطر ۱۴۰۳ همچون، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد نماز جمعه، معاونت حمل و نقل و خدمات شهری شهرداری تهران، سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تهران، مترو، سپاه پاسداران، اورژانس و آتش نشانی و دیگر اعضاء حضور داشتند و به بیان دیدگاه‌ها و اقداماتی که قرار است در روز قدس صورت پذیرد بحث و ایراد نظر نمودند.

همچنین چینش و مسیر‌های خدمات دهی شرکت تاکسیرانی و اتوبوسرانی و نیز ایستگاه‌های فعال مترو و نحوه فعالیت آنان در روز قدس مشخص و تعیین گردید؛ که متعاقبا اعلام می‌گردد.

در این جلسه مسیر‌های چند گانه راهپیمایی وتعیین نحوه شروع و پایان هر یک از آنها نیز مورد بررسی قرار گرفت و نحوه جایگذاری غرفه‌های فرهنگی و استیج‌ها در این مسیر نیز مشخص گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کدام استان‌ها بیشترین میزان فوتی در تصادفات رانندگی را در نوروز ۱۴۰۳ دارند؟
  • تایید ثبت‌نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار مرکزی متقاضی مسکن
  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاههای اجرایی برای برگزاری روز جهانی قدس
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • مسیرهای خدمات دهی اتوبوس وتاکسی و مترو در روز قدس مشخص شد
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند
  • توزیع کیسه‌های ویژه پسماند خودرویی بین گردشگران نوروزی کیش