Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سامانه تحت وب مکاتبات اداری که سازمان منطقه آزاد کیش به منظور تکمیل زیرسامانه های خدمات دولت الکترونیک راه اندازی کرده است، مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این سامانه اینترنتی به نشانی dabirkhaneh.kish.ir با هدف تکریم ارباب رجوع و شفاف سازی در سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت ها و مؤسسات تابعه آن راه اندازی شد تا ثبت نامه و پیگیری مراحل ارجاع آن، نیاز به مراجعه حضوری و یا پست فیزیکی نامه به سازمان و شرکت ها و مؤسسات تابعه نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این فرایند متقاضیان پس از بارگذاری درخواست خود بر روی سامانه و دریافت شماره ثبت نامه، از طریق پیامک لحظه ای، مراحل ارجاع و پیشرفت درخواست خود را پیگیری می کنند و از جزئیات آن مطلع می شوند..
این امر با فراهم کردن سهولت دسترسی، موجب رضایت متقاضیان و استقبال آنان از سامانه تحت وب مکاتبات اداری سازمان منطقه آزاد کیش شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، هیئت بازرسی اداره کل بازرسی هرمزگان اعلام کرد: گروه بنادر و گمرکات از اول فروردین تا ۲۵ خرداد امسال در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش مستقر است.

کارکنان و شهروندان در خصوص عملکرد و اقدامات دستگاه اجرایی شکایت یا اعلام های خود را به هیأت بازرسی مستقر ارائه کنند و یا با شماره تلفن گویای ۱۳۶ و یا  ۴۴۴۲۴۰۱۴ و ۳۳۴۴۹۲۰۰ با پیش شماره ۰۷۶ و داخلی ۱۵۴ تماس بگیرند.

سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی‌کل کشور به نشانی 136.bazresi.ir، آماده دریافت شکایات شهروندان است.

دیگر خبرها

  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • نقش هوش مصنوعی در تسهیل امور مردم در پنجره واحد مدیریت زمین
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش
  • درخواست رییس نظام پزشکی از داروسازان
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • اعطای ۴۷ گواهی مدیریت سبز به ادارات اصفهان در زمینه مدیریت پسماند
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • ماجرای منع دفاتر خدمات قضایی از ثبت اظهارنامه برای مقامات دولتی
  • لزوم تربیت چند ساحتی دانش آموزان