Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@06:16:19 GMT

روایت «به رنگ خدا» از برکات محبت به اهل بیت(ع)

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۷۴۵۵

روایت «به رنگ خدا» از برکات محبت به اهل بیت(ع)

برنامه «به رنگ خدا» در رادیو معارف ثمرات و اهمیت عشق به خدا و اهل بیت (ع) را از منظر آیات و روایات بررسی می‌کند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: برنامه «به رنگ خدا» از ۲۷ مهر ۹۸ به مدت یک هفته به تبیین اهمیت و نقش عشق به خدا و امامان معصوم (ع) در زندگی می پردازد.


حجت الاسلام مهدی هادی در این برنامه با توجه به آیه ۱۶۵ سوره مبارکه بقره نقش دوستی به خداوند در زندگی را بیان می کند و برکات آن را به سمع شنوندگان رادیو معارف می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین، این برنامه نقش حب به اهل بیت (ع) به خصوص امام حسین (ع) در زندگی و راه های افزایش حب به امامان معصوم (ع)با توجه به روایات را بیان می کند.


برنامه «به رنگ خدا» به همت گروه قرآن و اهل بیت ( ع) به تهیه کنندگی محمد حسین پور و اجرای رضا حبیبی شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۷:۳۰ از رادیو معارف به روی آنتن می رود.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ مسجد حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند ماه صفر رادیو معارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «باغ کَج» نوشته فریبا کریمی به تازگی توسط انتشارات نفیر منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب که نخستین رمان نویسنده آن است، روایت زندگی جوانی به نام بهمن است که پس از ازدواج مجدد خانه و زندگی اش را ترک کرده و این اتفاق شروع مسیر تغییرات تازه در زندگی شخصی و خانوادگی او می‌شود.

کریمی، متولد هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۳۷۱ در تایباد، دارای مدرک کارشناسی هنر در رشته‌ی طراحی فرش است. او نوشتن را از هفت سال پیش با انجمن روایت در مشهد آغاز کرده و تاکنون با انجمن میعاد در شهرستان تایباد ادامه داده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«سرش را بلند کرد و به عقب برد. آسمان پر از ستاره‌های ریز بود. تنش کوفته و خسته بود. انگار بار سنگینی را برداشته بود. به نبودنِ حریرا در خانه عادت نداشت. به هر طرف که نگاه می‌کرد اثری از او می‌دید؛ گلدان‌هایی که گوشه‌ی حیاط ردیف بودند، نازِیخی که لبه‌ی باغچه گذاشته بود و شاخ و برگ‌های آن آویزان شده بود. حریرا نازِیخی را بیش‌تر از گلدان‌های دیگرش دوست داشت. تشت رختی که پای شیر آب دَمر شده بود. نعناع‌هایی که لب باغچه کاشته بود و دیوارهایی که هر روز عصر حریرا روی آن آب می‌پاشید و بوی کاه‌گل آن در طول شب در حیاط و خانه می‌پیچید. خانه از نبودِ حریرا سوت‌وکور شده بود اما چاره‌ای نداشت و باید برای آمدنش صبر می‌کرد».

این کتاب با ۱۷۲ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۶۰ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6085164 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • سبک زندگی دکتر مرندی به روایت دخترش | ساده‌زیستی را از پدر و مادر یاد گرفتیم
  • عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر
  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی
  • کتاب های پرفروش سال ۱۴۰۳
  •  اهمیت اجتناب ناپذیر برنامه های آموزشی و تربیتی در حیات آموزشی دانش آموزان
  • روایت زندگی جوانترین مدیرکل خوش جمعیت ایران 
  • مشاهیر نقش‌بسته در قاب تلویزیون
  • محصولی: مرحوم پرویز داوودی منشأ اثر و برکات بسیار بود
  • حجاب و جنگ روایت‌ها