Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@05:43:34 GMT

فهرست کالای همراه مسافر مناطق آزاد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۷۴۶۷

فهرست کالای همراه مسافر مناطق آزاد اعلام شد

سهمیه و فهرست کالای همراه مسافر مناطق آزاد توسط گمرک اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، گمرک ایران فهرست ۸۴۹ ردیف تعرفه مجاز به ورود و خروج از محدوده مناطق آزاد تحت عنوان کالای همراه مسافر و خرده فروشی را به تمامی گمرکات کشور اعلام کرد.

در این فهرست همچنین سقف سهمیه مجاز مسافری هر منطقه و سقف سهمیه مجاز مسافری برای واردات پوشاک هر منطقه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این منظور بازرگانان مناطق آزاد باید در مرحله اول ثبت پرونده در قسمت نوع کالای وارداتی، گزینه "همراه مسافر" را انتخاب کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند مسجد گمرکات مناطق آزاد گمرک مناطق آزاد تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود

احمد بلندنظر دیشب در نشست ستاد سوخت جیرفت گفت: سهمیه سوخت ساکنان نقاطی که شبکه توزیع و انشعابات ویژه گاز در آنجا اجرا شده است، طی ۲ ماه آینده قطع می‌شود؛ بنابراین اهالی آن منطقه باید نسبت به لوله کشی منازل خود اقدام کنند.

 وی افزود: در شهر جیرفت، ۲۸ کیلومتر شبکه توزیع همراه با تزریق گاز انجام شده و اسفند پارسال در روستا‌های جنگل آباد و طوحان، تزریق گاز انجام و در شهر علی آباد این شهرستان هم نصب انشعابات تکمیل شد.

فرماندار جیرفت بیان داشت: در شهر جبالبارز، ۱۲ کیلومتر خط تغذیه و ۷۶ کیلومتر شبکه توزیع گاز اجرایی و در برخی روستا‌های بخش ساردوییه نظیر محمدآباد روز پیکر و هشت پاره، گاز به شبکه اجرا تزریق شده است.

وی تصریح کرد: طرح خط انتقال گاز به بخش اسفندقه این شهرستان هم به زودی آغاز می‌شود و در بخش اسماعیلی و بخش مرکزی هم طرح در حال اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فدراسیون جهانی شمشیربازی سهمیه المپیکی ایران را تایید کرد
  • تصادفات شهری در آذربایجان شرقی ۶ فوتی به جا گذاشت
  • فوت ۶ نفر در تصادفات درون شهری استان آذربایجان شرقی
  • سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود
  • عبور کشتی از سالِ سنگین با یک رفتن غیرمنتظره و ۷ سهمیه
  • کشف بیش از 30میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • ◄ داروهای ممنوعه برای رانندگان کامیون ترانزیت کدامند؟ + جزئیات
  • از فندک تا یخ؛ فهرست مواد ممنوعه در ورزشگاه
  • حضور ساره جوانمردی به همراه فرزندش در پارالمپیک پاریس