Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب تبریز گفت: ‌نمایشگاه کتاب تبریز اقتصاد حوزه کتاب را به حرکت در می‌آورد. ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سید‌عباس صالحی در بدو ورود به تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به مهم‌ترین هدف خود از سفر به آذربایجان شرقی اظهار داشت: در این سفر برای افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب تبریز که یکی از مهمترین نمایشگاه‌های کتاب ایران بعد از تهران است، حضور یافتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افتتاح نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: نمایشگاه کتاب تبریز نقش موثری در اقتصاد کتاب ایران دارد که می‌تواند حوزه نشر را در نیمه دوم سال به تحرک در آورد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: در این سفر طبق توافق با استانداران قبلی، زمینه‌های توسعه فرهنگی و هنری استان بررسی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور شرکت در آیین افتتاح هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب و دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و هفتمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال به تبریز سفر کرد که این نمایشگاه از امروز در نمایشگاه بین‌المللی تبریز کار خود را آغاز خواهد کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با آیت‌الله علم‌الهدی دیدار کرداظهار امیدواری وزیر فرهنگ آذربایجان از گسترش همکاری‌های ایران و باکوفرهنگسرای فردوس اهواز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد افتتاح شد

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی و بازدید از کتابخانه مرکزی تبریز دیگر برنامه‌های سید عباس صالحی در این سفر یک روزه است.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انس کردستانی‌ها با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: قاریان و حافظان برجسته استان هر روز بعد از نماز عصر در این ایام، جزئی از قرآن کریم را تلاوت و به صورت مستقیم از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز استان پخش خواهد شد.

علی اصغر دریایی اظهار کرد: استقبال از این برنامه ها خوشبختانه چشمگیر است و مردم از همه اقشار در آن حضور دارند.

وی درباره دیگر برنامه قرآنی در این ایام عنوان کرد: نمایشگاه قرآن کریم از نیمه دوم ماه مبارک رمضان در مسجد جامع سنندج برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از هنرمندان عرصه علوم و معارف قرآن برای ارائه اثار هنری خود در نمایشگاه یاد شده دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • روابط فرهنگی با کشورهای همسایه در سال ۱۴۰۳ گسترش می‌یابد
  • سینما در پیشانی حوزه فرهنگ و هنر است/ شکست رکورد مخاطب سینما در سال ۱۴۰۲
  • شکست رکورد مخاطب سینما در سال ۱۴۰۲
  • فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در سالی که گذشت
  • ارائه ۶۰ خدمت جدید کتابخانه‌های عمومی به مردم
  • دعوت وزیر ارشاد از کودکان و نوجوانان برای شرکت در «پویش ملی حافظ شو»
  • رونمایی از پوستر سی‌ویکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور وزیر ارشاد
  • محور سی و یکمین نمایشگاه قرآن کریم «خانواده» است / پویش «حافظ‌شو» رونمایی شد
  • خانواده، محور سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن
  • انس کردستانی‌ها با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان