Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@21:42:48 GMT

گاز زغال جان سه برادر را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۷۵۳۳

گاز زغال جان سه برادر را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان از فوت سه برادر بر اثر استنشاق گاز زغال در داخل یک چادر در دشتی واقع در اطراف روستای تبرته این شهرستان خبر داد و گفت: در این خصوص پرونده ای تشکیل و اجساد فوت‌شدگان برای بررسی دقیق به پزشکی قانونی منتقل شد.

به گزارش برنا از اراک  ، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی در جمع خبرنگاران افزود: حدود ساعت ۱۹ روز گذشته گزارشی از فوت ۳ نفر در یک داخل چادر در دشتی واقع در اطراف این شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی در محل حاضر شدند و مشخص شد، سه برادر در داخل چادر فوت شدند و یک منقل زغال در داخل چادر قرار دارد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در معاینه های اولیه تیم پزشکی حاضر در صحنه، ‌ علت فوت این سه برادر که در حدود ۲ روز قبل فوت شده بودند، به دلیل استنشاق گاز دی اکسید کربن ناشی از روشن کردن منقل زغال در داخل چادر اعلام شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دی اکسید کربن گاز برنا شهرستان برادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی صبح دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان دهلران حین کنترل خودروهای عبوری به ۳ دستگاه خودروی که درمحور مواصلاتی شهرستان در حرکت بود مشکوک و آنها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقادیری انواع لوازم خانگی و آشپزخانه خارجی قاچاق فاقد هر گونه مجوز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این رابطه راننده خوردروها به عنوان متهم دستگیر شدند، ادامه داد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردارسلمانی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا پایه‌های تولید، اشتغال و اقتصاد کشور را متزلزل می‌کند، لذا می‌طلبد دیگر دستگاه‌ها نیز با عزمی جهادی در این خصوص با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.

کد خبر 6085218

دیگر خبرها

  • سرباز وکارمند دادگستری کودکان را ازسیل نجات دادند
  • قیمت برق استرالیا در آینده رکوردی تاریخی خواهد زد
  • بررسی امکان جریمه افراد بی‌خانمان در آمریکا
  • تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • ضرورت لایروبی رودخانه‌های شهرستان هشترود
  • بارش شدید باران در راه گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • چادر سنتی مغولی به سبک روز بازسازی شد! (+تصاویر)
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر