Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:09:17 GMT

هوای سرد تا آخر هفته میهمان گلستانی‌ها است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۷۵۶۷

هوای سرد تا آخر هفته میهمان گلستانی‌ها است

محمود محمدقلی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا آخر وقت امروز دمای استان بین ۴ تا ۶ درجه ای کاهش می یابد و میانگین دما به ۲۰ تا ۲۱ درجه خواهد رسید.

به گفته وی میانگین دمای گلستان در روز گذشته ۲۷ درجه بالای صفر بود.

 محمدقلی پور اضافه کرد: بیشترین بارش باران ۲۴ ساعت گذشته در بندرترکمن با چهار میلیمتر ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواشناسی گلستان نفوذ جریانات مرطوب و سرد شمالی همراه با بارش باران و  کاهش ۸ تا ۱۰ درجه ای دما را برای چند روز اخیر این استان پیش بینی کرده کند.

اکنون هوای گرگان مرکز گلستان ۲۰ درجه بوده و وزش باد هم از سمت جنوب غربی استان با سرعت ۱۸ کیلومتر بر ساعت گزارش می شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی گرگان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری

برای هفته جاری (۲ تا ۷ اردیبهشت) وقوع بارش‌ها در بیشتر مناطق به‌ویژه مرکز و شمال کشور پیش‌بینی می‌شود، در این مناطق، مقادیر تجمعی بارش ۷۵-۵۰ میلی‌متر پیش‌بینی‌شده است.

به گزارش مهر، بر اساس تقسیمات حوضه‌های درجه ۱ کشور، حوضه آبریز فلات مرکزی با مقدار میانگین ۱۲.۹ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۱۲۱.۶ میلی‌متر و حوضه دریای خزر با مقدار میانگین ۱۴.۷ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۸۶.۷ میلی‌متر پرباران‌ترین حوضه‌های کشور در هفته جاری خواهند بود.

همچنین حوضه آبریز قره قوم با مقدار میانگین ۲.۶ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۲۰.۷ میلی‌متر کم باران‌ترین حوضه درجه ۱ کشور است.

از میان حوضه‌های درجه ۲ کشور، حوضه قره‌سو و گرگان با متوسط بارش ۳۹.۱ میلی‌متر و بیشینه بارش ۸۵ میلی‌متر و کویر درانجیر با مقدار میانگین ۲۵.۳ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۱۲۱.۶ میلی‌متر و هراز و قره‌سو با مقدار میانگین ۳۹.۷ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۸۶.۷ میلی‌متر پرباران‌ترین حوضه‌های درجه دو کشور هستند.

از میان استان‌های کشور، استان‌های گلستان، مازندران و یزد با بارش تجمعی معادل ۷۵-۵۰ میلی‌متر در هفته جاری پر بارش‌ترین استان‌های کشور خواهند بود.

دیگر خبرها

  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • گلستان، مازندران و یزد پر بارش ترین استان ها در هفته جاری
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟