Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان در سفر به شهرستان سیریک گفت : این شهرستان بزودی به عنوان پایلوت طراحی و گلدوزی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ خلیل قاسمی در بازدید از کارگاه های طراحی و گلدوزی خانگی در این شهرستان از همراهی بانوان در خصوص حفظ لباس محلی و ترویج آن تقدیر و تشکر به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : یکی از راهکاری های حفظ این سنت ها در درجه اول حمایت از کارگاههای مشاغل خانگی است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان خاطر نشان کرد : بانوان در این شهرستان با طراحی الگو با ایده خودشان لباس ها را طراحی می کنند .

قاسمی تاکید کرد : تا پیش از این لباس های محلی بانوان بلوچ از کشورهای حاشیه خلیج فارس به این منطقه وارد می شد که با توجه به کارگاه های که در این شهرستان قرار دارد نیاز جامعه محلی این شهرستان و استان را مرتفع خواهد کرد.

وی گفت : یکی از مزایای دوخت این لباس ها در کارگاههای خانگی و عرضه آن در بازار جلوگیری از خروج ارز و صادرات به کشورهای حاشیه خلیج فارس می باشد.

قاسمی همچنین در این سفر از طرح تولید انواع پشتی و بالشتک طبی که با اشتغال بیش از یازده نفر و با سرمایه گذاری چهل و یک میلیارد و سیصد میلیون ریال بود بازدید به عمل آورد.

شایان ذکر است این سفر با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان ، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان و هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان انجام شد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارز جامعه رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله سلامت خانواده است که در سال قبل در دو شهرستان اجرایی شد و اجرایی شدن این برنامه در سایر شهرستان‌ها و روستاها می‌تواند اثرگذار باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت اظهار داشت: در هفته سلامت که از اول اردیبهشت تا هفتم همین ماه ادامه دارد شعار محوری سلامت خانواده با مشارکت مردم در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: ما در هفته سلامت برنامه‌های متنوعی در نظر داریم که بخشی از آنها انجام پذیرفته و بخشی نیز در ادامه هفته سلامت انجام خواهد گرفت. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مجموعه‌های مختلف شبکه بهداشت و درمان استان در این هفته برنامه‌های خوبی اجرا خواهند کرد که گزارش این اقدامات از طریق رسانه‌ها و نشریات به اطلاع مردم  استان خواهد رسید. 

وی تصریح کرد: بنا داریم در این هفته جشنواره رسانه‌ای سلامت نیز در استان برگزار کنیم و از ظرفیت رسانه‌ها برای تولید محتوای مناسب در این حوزه بهره ببریم این برنامه در پارک غدیر شهر بندرعباس و پس از برگزاری نشست‌های تخصصی بهداشت برگزار می‌شود. 

جاودان با اشاره به مهم ترین برنامه‌های حوزه سلامت استان اظهار داشت: ما در حوزه تخت‌های بیمارستانی کمبودهایی داشتیم اما با همکاری همه‌جانبه مدیران استانی ساخت هزار تخت بیمارستانی در دستور کار است و در این دولت به نتیجه خواهد رسید. 

وی ادامه داد: کار مهم دیگری که در حوزه سلامت و بهداشت و درمان استان در حال انجام است مسئله دانشکده های علوم پزشکی در شرق و غرب استان بود که امیدواریم در نتیجه این دانشکده‌ها مردم دسترسی مناسبی به خدمات درمانی داشته باشند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی دیگر از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله سلامت خانواده است که سال قبل در دو شهرستان اجرایی شد و اجرایی شدن این برنامه در سایر شهرستان‌ها و روستاها می‌تواند اثرگذار باشد. 

انتهای پیام/864 

دیگر خبرها

  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • لزوم اعلام رسمی تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است
  • راه اندازی سایت جدید موبایل همراه اول در روستای دودر سیریک
  • فراخوان دهمین جشنواره ملی «بومتن» منتشر شد
  • ◄ تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی
  • آغاز داوری آثار ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند