Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری تالش حاکی است که سید عیسی مهدوی روز دوشنبه در دیدار با معتمدین و دهیار روستای ویزنه تالش در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: حمایت از روستانشینان و عشایر زحمتکش، در دستور کار فرمانداری قرار دارد و رفع موانع و مشکلات آنها را با جدیت پیگیری می کنیم.

وی ادامه داد: ۲۹۳ روستای تالش دارای دهیاری است و استقرار دهیاری ها نشانگر توجه دولت به روستاها و مناطق دورافتاده است و دهیاران به عنوان بازوان دولت، در تسهیل دسترسی خدمات نظام و دولت به جامعه هدف نقش مهمی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی اجرای طرح های هادی، لایروبی رودخانه ها، برقرسانی، گازرسانی، توسعه گردشگری و راهسازی را از خدمات دولت تدبیر و امید در مناطق روستایی برشمرد و بر استفاده از همه ظرفیت ها جهت توسعه خدمات به نقاط دوردست این شهرستان تاکید کرد.

فرماندار تالش افزود: دهیاران در معرفی ظرفیت ها و حفظ بافت روستاها نقش اساسی دارند و با توجه به سیل خیز بودن تالش، با ساخت بنا در حریم رودها با جدیت مقابله کنند.

او گفت: روستانشینان و عشایر تالش در همه صحنه ها حضور حداکثری و با انگیزه دارند و این احساس مسئولیت آنها را ارج می نهیم و قدر می دانیم.
دهیار و معتمدین روستای ویزنه نیز در این نشست، با قدردانی از خدمات انجام گرفته در این روستا بازنگری طرح هادی، برقرسانی و تامین زمین ورزشی را خواستار شدند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداری تالش توسعه روستایی تالش توسعه پایدار سازمان شهرداري ها و دهياري ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکزمهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در جلسه شورای تأمین مسکن این شهرستان گفت: ۱۹۱ هکتار زمین درقالب هفت هزار و ۱۷۹ قطعه در سطح شش روستای کهریزه شیخان، حمزه آباد، دوستعلی، یوسفکند، پیربله و لاچین این شهرستان الحاق به محدوده شده و آماده تحویل به متقاضیان مسکن برای ساخت و ساز و خانه دار شدن مردم است.

حسن عباسی افزود: این زمینها تا خرداد ماه در این روستاها به متقاضیان واگذار و برای هر واحد هم 350 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با رعایت عدالت به روستائیان پرداخت می شود.

عباسی اظهار کرد: همچنین در شهر گوگ تپه دو هزار و 77 قطعه و شهر خلیفان 133 قطعه تا خرداد ماه به متقاضیان واگذار می شود و نهضت عظیمی در این خصوص در شهرستان صورت خواهد گرفت.

وی، با بیان اینکه تأمین مسکن یکی از سیاستهای دولت سیزدهم است، گفت: هرقطعه زمین بسته به تعداد متقاضیان به یک یا چند نفر واگذار  خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد، در ادامه ضمن انتقاد از وضعیت تعاونی های مسکن اضافه کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید نسبت به بررسی وضعیت تمامی تعاونیهای مسکن و حل مشکلات و معرفی افراد متخلف با هدف کمک به حل مشکلات آنها و تکمیل ساخت و سازها اقدام کند.

عباسی تصریح کرد: وضعیت اجاره و ودیعه مسکن در سطح شهرستان مردم را دچار گرفتاری کرده و لازم است همه دستگاهها نسبت به انجام وظیفه در راستای کمک به تولید مسکن و بهبود وضعیت اجاره تلاش کنند.

در ادامه جلسه مشکلات برخی از تعاونی های مسکن با حضور مدیران عامل، اعضا و رؤسای اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و اداره راه و شهرسازی بررسی شد.

دیگر خبرها

  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است
  • خدمات آموزشی دانش آموزان عشایر استان بوشهر مطلوب نیست