Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسیر راهپیمایی اربعین در شهرستان قصر شیرین و مرز خسروی از سوی دانشگاه آزاد کرمانشاه نظافت و پاکسازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با حضور جهانشیر امینی، رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه، بابک جمشیدی نوید، معاون توسعه مدیریت و منابع واحد کرمانشاه، فرزاد پارسه، رئیس دانشگاه آزاد قصرشیرین، تعدای از مدیران و کارکنان واحد کرمانشاه و مرکز قصرشیرین، مسیر عبور زائران اربعین در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی نظافت و پاکسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم، علاوه بر پاکسازی و نظافت شهر قصرشیرین و چند موکب مستقر در مسیر بازگشت زائران، نزدیک به ۱۰ کیلومتر از مسیر قصرشیرین به سمت مرز خسروی در دو طرف جاده کاملاً نظافت شد.

امینی در این خصوص اظهار کرد: علاوه بر اسکان و پذیرایی از زائران امام حسین (ع)، در چهار موکب مستقر در شهرستان‌های کنگاور، صحنه، قصرشیرین و کرمانشاه، در راستای حفظ محیط زیست حضوری فعال در جمع آوری زباله‌ها و نظافت محیط زیست داشتیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد کرمانشاه اربعین 98 پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه منطقه آزاد قصرشیرین را باید بین‌المللی دید

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: جایگاه منطقه‌ آزاد قصرشیرین را باید در سطح ملی و بین‌المللی دید و متعلق به همه مردم ایران است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حجت‌الله عبدالملکی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین که امروز در استانداری برگزار شد اظهار داشت: امروز دوازدهمین منطقه آزاد کشور در قصرشیرین کار خود را به طور رسمی با حضور هیئت مدیره آغاز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مناطق آزاد هرچند در پهنه شهرستانی توزیع شده‌اند اما جایگاه آن‌ها را باید در ملی و بین‌المللی دید عنوان کرد: 48 منطقه آزاد فعال در کشور وجود دارد که این مناطق ملی و متعلق به همه مردم ایران و سرپنجه‌های کشور در عرصه‌های جهانی هستند.

عبدالملکی با بیان اینکه برای امسال نیز بودجه‌ای برای این مناطق در نظر گرفته شده است گفت: منطقه آزاد قصرشیرین به طور قطع درآمدزا است اما برای شروع نیاز است از محل اعتبارات ملی و استانی به این طرح‌ تخصیص یابد.

وی با اشاره به اینکه مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مسلط به مباحث اقتصادی و ادبیات اقتصاد مقاومتی است افزود: حضور یکساله ایشان در منطقه آزاد قشم کارآموزی بسیار عالی محسوب می‌شود و به طور قطع با پشتیبانی استاندار و همکاری تمام مسئولان کار به خوبی پیش می‌رود.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر و از ابتدای حضور بنده در استان کرمانشاه تلاش بنده و همکاران این بوده مجموعه ظرفیت‎ها و فرصت‌های استان به خوبی در اختیار استان قرار بگیرد و مردم بیش از پیش از آن بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان تلاقی مجموعه بسیار گرانبهایی از ظرفیت‌ها در مرزهای غربی است که علاوه بر ظرفیت‌های فرهنگی، فکری و اعتقادی پدیده مبارک اربعین، ظرفیت منطقه آزاد نیز در آن منطقه می‌تواند گشایش جدی دیگری باشد.

صحرایی با بیان اینکه منطقه آزاد باید با نهایت جدیت و در عین حال با منطق مستحکم دنبال شود گفت: در عین اینکه نباید تعجیل بی مورد انجام شود، هیچ فرصتی را نباید از دست دهیم.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شعار امسال همه باید به صورت مضاعف تلاش کنیم افزود: آنچه که تاکنون انجام شده در مقایسه با مجموعه‌های مشابه حرکت خوبی بوده و مقدمه خوبی برای گام‌های بعدی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه حمایت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی
  • پرهیز از هرگونه تعجیل بی‌مورد در واگذاری اراضی منطقه آزاد تجاری قصرشیرین
  • اجرای پویش مسیر سبز _ ایران پاک در خوی
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با دانشگاه‌های خارجی
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با برخی دانشگاه‌های خارج کشور
  • ظرفیت‌های چندگانه قصرشیرین می‌تواند بسترساز شکل‌گیری یک منطقه آزاد ممتاز باشد
  • مناطق آزاد و ویژه، سرپنجه‌های اقتصاد ایران در عرصه بین‌المللی هستند
  • کشف بیش از ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • قصرشیرین می‌تواند بسترساز شکل‌گیری یک منطقه آزاد ممتاز باشد
  • جایگاه منطقه آزاد قصرشیرین را باید بین‌المللی دید