Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@16:05:00 GMT

جدال مرگبار در کیار به خاطر ملک

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۷۸۸۰

جدال مرگبار در کیار به خاطر ملک

درگیری براثر ملک در شهرستان کیار قتل یک نفر را رقم زد.

سرهنگ صادق محمدی فرمانده انتظامی کیار گفت: این قتل به دلیل درگیری بر سر ملک و زمین اتفاق افتاد که مقتول با وارد کردن ضربه به وسیله سلاح سرد به سر مقتول او را به قتل رساند.

---

وی اظهار داشت: پس از اطلاع‌رسانی یک فقره قتل به نیروی انتظامی و قضایی شهرستان با هماهنگی مقام قضایی و انجام اقدامات بازپرسی توسط پلیس آگاهی استان و شهرستان مقتول شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی افزود: این قتل روز شنبه در بین دو فرد ۲۸ ساله بر سر زمین ملکی رخ داد.

شهرستان کیار در ۳۵ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد./ایرنا

   

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی خونین در درگیری خانوادگی منوجان / این مرد 4 نفر را به رگبار بست

به گزارش صدای ایران به نقل از رکنا، مصیب آسیابانی امروز دوم اردیبهشت ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر تیراندازی در شهرستان منوجان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت .

وی افزود: در همان دقایق اولیه با حضور نیروی انتظامی و دستور دادستانی، متهم شناسایی و دستورات قضایی لازم برای دستگیری ضارب صادر شده است. 

دادستان منوجان گفت: چهار مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل شده‌اند و خوشبختانه حال عمومی تمامی مصدومان خوب گزارش شده است.

وی اعلام کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد فرد ضارب در منزل مسکونی خود پس از مشاجره لفظی به سمت افراد خانواده خود شامل پدر و سه نفر دیگر از بستگان همسرش تیراندازی نموده و از صحنه جرم متواری شده است .

آسیابانی افزود: مقامات قضایی و امنیتی طی یک‌سال گذشته چندین مرتبه در خصوص در دسترس بودن سلاح گرم هشدار داده‌اند و در حادثه اخیر نیز عدم کنترل خشم آنی و در دسترس بودن سلاح گرم نقش برجسته‌ای در وقوع این حادثه داشته است .

دیگر خبرها

  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • فیلم| اوسمار: به خاطر «گل‌محمدی» به ایران آمدم
  • ۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال
  • چاقوکشی مرگبار مرد جوان با ۲ موتورسوار محله مجیدیه
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • تیراندازی خونین در درگیری خانوادگی منوجان / این مرد 4 نفر را به رگبار بست