Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@13:41:59 GMT

پیشرفت ۵۵ درصدی فاز نخست کمربندی دوم شهر ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۷۸۸۴

پیشرفت ۵۵ درصدی فاز نخست کمربندی دوم شهر ارومیه

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه از پیشرفت ۵۵ درصدی فاز نخست کمربندی دوم شهر ارومیه خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدکاظم ‌زوار در این راستا، اظهار کرد: فاز نخست کمربندی دوم شهر به طول هفت کیلومتر و با پنج تقاطع غیرهمسطح از سمت تقاطع شهیدلر کورپوسو (سرو) آغاز و تا جاده انهر امتداد دارد.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی در فاز نخست در حال اجرا است، افزود: پیش‌بینی می‌شود فاز نخست تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زوار با بیان اینکه کل پروژه کمربندی دوم از ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، تصریح کرد:  کمربندی دوم شهر به طول ۴۳ کیلومتر با ۲۳ تقاطع غیرهمسطح است که فاز نخست آن به طول هفت کیلومتر در حال اجرا است.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه افزود: کمربندی دوم دورتا دور شهر که ۲۵.۵ کیلومتر از تعهدات شهرداری (داخل محدوده شهر) و ۱۷.۵ کیلومتر خارج از تعهدات شهرداری یعنی خارج از محدوده شهر است.

وی گفت: برنامه‌ریزی‌ها جهت اتمام و گشایش کمربندی دوم شهر تا سال ۱۴۰۵ است.

زوار با اشاره به میزان اعتبار لازم برای این پروژه، خاطرنشان کرد: میزان اعتبار پیش‌بینی شده پروژه با احتساب هزینه تملک٫ قبلا ۱۰ هزار میلیارد ریال بوده که با تورم حاضر تا ۱۵ هزار میلیارد ریال نیز افزایش یافته است.

کد خبر 393953

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري اروميه اروميه کلانشهر ارومیه کلانشهر شهر شهروند پروژه های شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: احداث باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست اجرا است و تا کنون ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت باند دوم اصفهان به اردستان اظهار کرد: در حال حاضر پروژه‌ای تحت عنوان احداث باند دوم اصفهان - اردستان و کمربندی کمشچه یکی از پروژه‌های این اداره کل می‌باشد که در دست اجرا قرار دارد.

وی افزود: طول این پروژه ۱.۲ کیلومتر است و تاکنون با تلاش و اقدامات به عمل آمده پیشرفت فیزیکی پروژه احداث باند دوم اصفهان - اردستان و کمربندی کمشچه به ۴۲ درصد رسیده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص وضعیت اعتبار و مبالغ هزینه شده برای این پروژه بیان کرد: مبلغ پیمان پروژه «احداث باند دوم اصفهان - اردستان و کمربندی کمشچه» ۱۵۰ میلیارد ریال بوده و تاکنون ۱۵۴ میلیارد ریال برای اجرا هزینه شده‌است همچنین برای اتمام پروژه به مبلغ یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی در خصوص مشخصات فنی و احجام به کار رفته در این پروژه تشریح کرد: یک تن میلگرد، ۱۶۱ مترمکعب بتن‌ریزی، چهار هزار و ۲۰۰ مترمکعب خاکریزی و هفت هزار مترمکعب خاک‌برداری برای پروژه فوق اجرا شده‌است.

گفتنی است: برای رفع نقاط حادثه‌خیز در راه‌های استان اصفهان، اداره‌کل راه و شهرسازی استان با اجرای باند دوم و احداث تقاطع‌های غیر همسطح اقدام به ایمن‌سازی مسیر و رفع نقاط حادثه‌خیز می‌کند همچنین با توجه به اینکه استان اصفهان یکی از استان‌های مرکزی کشور است، لذا مباحثی همچون راه‌سازی، راه و نگهداری آن حائز اهمیت بوده و این موارد در استان اصفهان از ویژگی‌های خاصی برخوردار است و موضوع ترافیک، حوادث ناشی از آن و عبور و مرور خودروها از محورهای مواصلاتی بسیار قابل توجه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از پروژه ریلی رشت کاسپین
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان