Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروزی فیروزجا مقابل استاد بزرگ پرویی در مسابقات هوخه فین هلند موجب شد که او در رده سی ام برترین شطرنج بازان جهان قرار گیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، بیست و سومین دوره مسابقات هوخه فین هلند از شب گذشته آغاز شد و در رقابت های بخش اساتید علیرضا فیروزجا از ایران با ریتینگ 2702 برابر جورج کوری از پرو با ریتینگ 2671 به برتری دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت ها فیروزجا و استاد بزرگ پرویی 6 دور با یکدیگر دیدار می کنند تا قهرمان مشخص شود. دور دوم این مسابقه امروز و دور ششم (پایانی) آن جمعه سوم آبان ماه برگزار می شود.

برتری فیروزجا برابر جورج کوری موجب شد که او با ریتینگ 2716 در رده بندی زنده برترین شطرنج بازان جهان به رده سی ام صعود کند.

لازم به یادآوری است که بیست و سومین دوره مسابقات هوخه فین هلند در 5 جدول برگزار می شود که در رقابت های آزاد آن 74 بازیکن از 16 کشور جهان به رقابت با یکدیگر می پردازند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرو جهان رقابت هلند شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود کانوی دو نفره مردان و علی آقامیرزایی به فینال مسابقات

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد. تیم قایقرانی آبهای آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد.

عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه دوم مقدماتی کانوی ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند و کره با زمان ۱:۵۱.۷۱۶ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و راهی فینال شدند. در این رقابت نمایندگان ژاپن و تایلند اول و سوم شدند. عادل مجللی و کیا اسکندانی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

علی آقامیرزایی در گروه اول مقدماتی کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، هنگ‌کنگ، هند، کره و ازبکستان با زمان ۳۹.۷۶۱ ثانیه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و راهی دور نیمه نهایی شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، کره و سنگاپور اول تا سوم شدند.

وی در دور نیمه نهایی در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، هند و تایلند با زمان ۴۲.۷۷۵ ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد. در این رقابت نمایندگان تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

علی آقامیرزایی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6081638

دیگر خبرها

  • صعود آقامیرزایی به فینال ۱۰۰۰ متر کایاک و نبی رضایی به فینال کانوی ۱۰۰۰ متر
  • درخشش شطرنج‌ بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌ های سنی کشور
  • صعود رضوانی به دور نیمه نهایی
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی برترین‌ها
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • صعود مستقیم کانوی دونفره مردان به فینال/صعود علی آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • صعود کانوی دو نفره مردان و علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • صعود کانوی دونفره مردان و‌ علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور