Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: بسیاری از دگرگونی های ناخوشایند طبیعت، ناشی از رفتارهای غلط انسان هاست و بهترین راه مقابله با این دگرگونی ها، آگاه سازی و حساس نمودن افراد نسبت به مسایل زیست محیطی برای تغییر رفتار مخرب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمردان افزود: از آنجائیکه این تغییر رفتار در کودکان و نوجوانان آسانتر بوده و تأثیرگذاری بیشتری نیز بر جامعه داشته به همین منظور و با توجه به تدوین «بسته آموزشی محیط زیست ویژه مربیان کودکان پیش دبستانی»، برنامه آموزشی مذکور برای مربیان پیش دبستانی زاهدان برگزار شد.

او اضافه کرد: مربیان و آموزشگران مهدهای کودک با روش ها و شیوه های نوین و اثر بخشی آموزش محیط زیست آشنایی پیدا کردند.

مدرس این دوره "ام البنین محمدپور" کارشناس آموزش و تعداد 81 نفر مربی و مسئول مهدهای کودک سطح شهر زاهدان در سالن اجتماعات این اداره کل آموزش دیدند. در پایان کلیه مدعوین از موزه تاریخ طبیعی اداره کل بازدیدکردند.

انتهای پیام/ع

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران به میزبانی باغ کتاب

اختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران همزمان با گرامیداشت هفته زمین پاک و به میزبانی باغ کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در جریان برگزاری لیگ آموزشی و پژوهشی همیار محیط زیست تهران، دانش‌آموزان از نظر آموزشی، مهارتی و پژوهشی مورد ارزیابی قرار گرفتند و از نفرات برگزیده در آیین اختتامیه این لیگ در روز دوشنبه، سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ صبح و همزمان با هفته گرامیداشت زمین پاک در باغ کتاب تقدیر می‌شود.

 این لیگ با هدف آشنایی کودکان با محیط زیست، انس و علاقه با طبیعت و حفظ آن و یکپارچگى آموزش درباره محیط زیست شهرى و توجه به این حوزه، در بیش از ۱۰۰ پیش دبستانی و مدرسه مناطق مختلف شهرداری تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • شورای فرهنگی محیط زیست در همه استان‌ها فعال می‌شود
  • اهمیت ویژه آموزش حفظ محیط زیست به کودکان
  • اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • شرکت حدود ۱۰ هزار نفر از روستاییان در کارگاه‌های آموزش اطفای حریق
  • اختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران به میزبانی باغ کتاب
  • ختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران به میزبانی باغ کتاب
  • محیط زیست، آب و خاک؛ مسائل مهم استان فارس هستند
  • برگزاری کارگاه‌ های آموزشی عکاسی طبیعت و پسماند در آستارا
  • برنامه آموزشی زودهنگام عامل اثر بخش در بهبود اختلالات ارتباطی است