Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: تخفیف واردات از کشور امارات به سه بندر در استان امکان پذیر است.

به گزارش ایسنا، خلیل قاسمی در جمع بازرگانان بندرعباس بیان کرد: امکان واردات کالا از مبدا امارات با استفاده از معافیت تخفیف ۱۵ و ۲۰ درصد سود بازرگانی در استان هرمزگان از بنادر بندرلنگه، جاسک و هرمز  فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این تخفیفات برای بنادر لنگه و جاسک به میزان ۲۰ درصد و برای هرمز به میزان ۱۵ درصد است.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان خاطر نشان کرد: این معافیت وارداتی در راستای توسعه بنادر کوچک مقیاس و همچنین ایجاد اشتغال در این بنادر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه هرمزگان استانی اقتصادی واردات امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم راه اندازی دهکده لجستیکی در بندر بوشهر

تین نیوز

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در نشست هم اندیشی روسای بندری استان بوشهر که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: با هدف حمایت لجستیکی و پشتیبانی از عملیات تخلیه بارگیری در بندر بوشهر، دهکده لجستیک در این بندر راه اندازی می‎ شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، جلیل اسلامی اظهار داشت: برای رونق بخشی به فعالیت های بنادر استان بوشهر نگاهی مثبت و سازنده وجود دارد که این نگاه نویدبخش توسعه دریامحور در این استان است.

عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: در حوزه آموزش نیز با بهره گیری از تجارب و تخصص کارکنان سازمان برنامه ریزی برای ارتقای سطح کارکنان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوری استان بوشهر نیز در این نشست گفت: با هدف حمایت لجستیکی و پشتیبانی از عملیات تخلیه بارگیری در بندر بوشهر، دهکده لجستیک در این بندر راه اندازی می‎ شود.

محمد شکیبی نسب توضیح داد: تاکنون سه محدوده برای راه اندازی دهکده لجستیک بندر بوشهر پیش بینی شده که با بهره گیری از نظرات مشاور یکی از نقاط در شهرستان بوشهر گزینه اصلی به شمار می رود.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت دهکده لجستیک در شورای امور زیربنایی استان حمایت ویژه ای از این طرح شده و تحقق آن بدون تردید زمینه ساز رونق بیش از پیش فعالیت های تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: اکنون عمده بنادر بوشهر نیاز مبرم به توسعه فضای انبار و بارانداز دارند؛ چراکه در کمبود فضا زمان انتظار شناور در برخی از بنادر استان افزایش یافته است.

شکیبی نسب ادامه داد: در سال گذشته میزان قابل توجهی از کالاهای اساسی از بندر بوشهر وارد کشور شد که این نشان از ظرفیت بالای این بندر برای واردات کالای اساسی و بویژه پذیرش کشتی های زیر ۳۰ هزار تن است.

در این نشست روسای بنادر گناوه، دیر و دیلم دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را در جهت پویایی هر چه بیشتر فعالیت های بندری ارائه کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لزوم راه اندازی دهکده لجستیکی در بندر بوشهر
  • فعالیت بنادر مسافری هرمزگان متوقف شد
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شد
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شدند
  • مسدود شدن دو محور در شرق هرمزگان
  • توقف موقت فعالیت بنادر مسافری هرمزگان
  • آب شیرین‌کن «کاشی کرتی جاسک» وارد مدار می‌شود
  • بازسازی شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی
  • به زودی، تامین آب آشامیدنی پایدار بیش از ۱۳ هزار نفر در جاسک
  • صادرات ۲۲ هزار تن کاه حبوبات از بنادر آبادان