Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیزدهمین جشنواره تولید کنندگان و مدیران جوان و یازدهمین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت،‌ معدن و تجارت ایران ۲۵ آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سیزدهمین جشنواره تولید کنندگان و مدیران جوان و یازدهمین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت،‌ معدن و تجارت ایران ۲۵ آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله اهداف برگزاری این رویداد شناسایی نسل جوان درحوزه تولید است.

 

بنابراین گزارش، هر ساله حدود 40 تا 50 منتخب معرفی و تقدیر می شوند و از سال 86 تاکنون طی دوازده دوره برگزاری حدود 4 هزار واحد تولیدی مورد ارزیابی قرار گرفتند که نشان از پویایی و فعالیت نسل جوان پس از انقلاب دارد. مدیران جوان تا 40 سال سن در این جشنواره شرکت داده می شوند.

 

حمایت از تولید داخلی و ملی، حمایت از تولید کنندگان و کار آفرینان جوان و استارت آپها، حمایت از شرکتهای دانش بنیان، استفاده از راهکارها، نظرات و پیشنهادات ارایه شده توسط میهمانان و کشف راهکارهای حمایتی درجهت تسهیل و کمک به حل مشکلات تولید کنندگان ایرانی از محورهای این همایش است.


لازم به ذکر است این جشنواره 25 آذر ماه سال جاری در محل همایش های صدا و سیما و در سه بخش معرفی و تقدیراز مدیران نمونه ، چهره های ماندگار واحد های تولیدی و بخش خدمات برگزار می شود./

  پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه اربعین ۹۸ منطقه آزاد اروند مسجد وزارت صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا

ممکن است ژاوی از تصمیم ۳ ماه قبل خود منصرف شود و فصل آینده هم روی نیمکت بارسلونا بنشیند

طرفداری | ۳ ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرد که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد.

اعلام خروج ژاوی، شوک مثبتی به اردوی بارسلونا وارد کرد و این تیم موفق شد علاوه بر صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در لیگ نیز فاصله‌اش را با رئال مادرید کاهش داد و امیدهای قهرمانی را زنده کرد. هرچند بلوگرانا با قبول شکست برابر پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان کنار رفت و در ال کلاسیکو نیز نتوانست نتیجه دلخواه را کسب کند، اما مدیران بارسلونا از روند تیمشان طی هفته‌های اخیر رضایت دارند و از ادامه همکاری با ژاوی استقبال می‌کنند.

ژاوی چراغ سبز نشان داد

دقایقی قبل، رسانه موندو دپورتیوو اعلام کرد ژاوی به ماندن در بارسلونا چراغ سبز نشان داده و از مدیران باشگاه خواسته که جلسه‌ای در مورد ادامه همکاری با یکدیگر ترکیب بدهند‌. رابطه خوب مدیران بارسلونا با ژاوی و همچنین حمایت بازیکنان کلیدی ترکیب از این سرمربی جوان، عقب‌نشینی سرمربی آبی و اناری پوشان از تصمیمش را به یک احتمال جدی تبدیل کرده‌است.

به این شرط می‌مانم!

بر اساس خبرها، ژاوی تنها در صورتی حاضر می‌شود در بارسلونا بماند که باشگاه خواسته‌های او را برآورده کند. ژاوی می‌خواهد که ترکیب تیمش با اضافه شدن چند بازیکن مطرح مثل دنی اولمو تقویت شود و از مدیران باشگاه انتظار دارد که به خواسته‌های او جامه عمل بپوشانند. البته که مدیران باشگاه نیز قرار نیست خواسته‌های محال و غیرممکن ژاوی را برآورده کنند و انتظار دارند که این سرمربی جوان خودش را برای تداوم حضور در بارسلونا، با شرایط مالی باشگاه وفق دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • کاکائو معضل جهانی شد!
  • سوق دادن سرمایه‌ها به بخش تولید با اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم/ فشار را از دوش تولید کنندگان بر داریم
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا
  • بزرگترین تولید کنندگان انرژی هسته‌ای در جهان (+ اینفوگرافی)