Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌شهردار لواسان گفت: موکب حضرت علی اکبر علیه السلام شهرداری لواسان که در صحن عقیله و نزدیکترین نقطه به حرم امام حسین(ع) برپا شده است، روزانه ۲۱ هزار پُرس غذا طبخ و توزیع می‌شود.

علی حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در کربلای معلی طی سخنانی بیان کرد: موکب حضرت علی اکبر علیه السلام شهرداری لواسان به طور مشترک توسط خادمان لواسانی و نیز خادمان ورامینی اداره می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این موکب که در صحن عقیله و نزدیکترین نقطه به حرم امام حسین(ع) برپا شده است، روزانه ۲۱ هزار پُرس غذا طبخ و توزیع می شود.

شهردار لواسان که سال های گذشته نیز در کربلای معلی به زائران امام حسین(ع) خدمت می کرد، گفت: زیارت اربعین امام حسین (ع‌)  از دیرباز نشان دهنده وفاداری شیعیان به مولا و مقتدای خود و سیدالشهدا(ع) بوده و خواهد بود، هر ساله مشاهده می کنیم‌ که ۲۰ میلیون نفر از زائران اباعبدالله الحسین(ع) همزمان با اربعین حسینی، دست از زندگی عادی خود کشیده و با حضور در کربلای معلی، عشق و ارادت خود به اهل بیت عصمت و طهارت را به نمایش می گذارند.

حیدریان با بیان این که برگزاری هرچه باشکوه تر همایش بزرگ اربعین سبب ایجاد اتحاد در میان شیعیان می شود، افزود: برپایی موکب در کربلا موجب فراهم شدن شرایط خدمت رسانی به زوار شد و در جهت برگزاری پرشور و باشکوه راهپیمایی اربعین تاثیر فراوانی داشت و امسال شاهد شکوه و عظمت خاصی در اربعین حسینی در کربلا بودیم.

وی یادآور شد: طی سال های اخیر شهرداری لواسان در زمره مدیریت های شهری موفق در حوزه پذیرایی از زائران اربعین حسینی بوده است و این امر بزرگترین توفیق برای ما محسوب می شود.

حیدریان با اشاره به این نکته که در موکب حضرت علی اکبر علیه السلام شهرداری لواسان از زائران اربعین حسینی پذیرایی می شود، بیان کرد: در موکب شهر لواسان وسایل پذیرایی از زائران اربعین تا ۲ روز بعد از اربعین حسینی در شهر کربلا فراهم شده است.

شهردار لواسان خاطرنشان کرد: در این موکب خدماتی نظیر اسکان (جای خواب)‌، حمام و سرویس‌های بهداشتی به بهترین شکل فراهم شده که زائران اربعین حسینی در نقاط مختلف شهر کربلا می توانند از این خدمات استفاده کنند.

حیدریان در پایان اظهار کرد: مردم لواسان در جریان پذیرایی از زائران اربعین حسینی نشان دادند که دلداده و دلبسته اهل بیت عصمت و طهارت بوده و همواره در برگزاری برنامه های دینی و مذهبی پیشگام هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعين حسيني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان

سید جواد حسینی در جمع خبرنگاران در این باره اظهار کرد: پویش مثبت ماه ویژه ماه رمضان، پویش سازمان بهزیستی در پنج محور اساسی با محوریت برآورده کردن آرزو‌هایی همچون آرزوی ساختن یک خانه و زندگی (تامین جهیزیه مددجویان)، آرزوی ادامه تحصیل (بورسیه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش)، آرزوی شنیدن صدای مادر (تامین سمعک کودکان کم شنوا و تجهیزات توانبخشی)، آرزوی آینده شیرین برای ایتام (کمک به مهارت‌آموزی و رشد استعداد فرزندان بهزیستی) ️و آرزوی سربلندی بانوان سرزمینم (حمایت از بانوان سرپرست خانوار) طراحی شده است.

وی افزود: امید است هموطنان بتوانند با کمک‌های خود در این ماه عزیز در قالب پویش «مثبت ماه» کار‌های خیر خود را انجام دهند.

رییس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور راه‌های مشارکت در این پویش را تشریح کرد و گفت: خیران می‌توانند از طریق کد دستوری #۱۲۳* و سامانه مشارکت سازمان به آدرس mosharekat.behzisti.ir و ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳ در این پویش مشارکت کنند.

حسینی همچنین شماره کارت ۱۶ رقمی سازمان را نیز ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • برگزاری محفل انس با قرآن در بافق
  • ریل گذاری مسیرسرمایه‌گذاری بخش خصوصی درآذربایجان غربی
  • تقدیر قالیباف از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع)
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • جشن بزرگ آیین سنتی گرگیعان در شهرستان شوش باشکوه برگزار شد
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان
  • اسکان ۱۰۲ هزار مسافر نوروزی در استان سمنان ثبت شد
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین