Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:18:20 GMT

هشدار پلیس فتا برای تغییر رمز دوم کارت‌های بانکی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۸۲۹۵

هشدار پلیس فتا برای تغییر رمز دوم کارت‌های بانکی

رئیس پلیس فتا ایلام هشدار داد: رمز دوم کارت عابر بانک خود را تغییر دهید.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «علی جمالی» با بیان اینکه با توجه به افزایش برداشت‌های غیرمجاز از حساب‌های مشتریان بانکی، از آنها خواسته می‌شود در جهت حفظ اطلاعات بانکی خود و جلوگیری از سرقت سپرده‌های آنان ملاحظاتی را رعایت شود، اظهار کرد: افرادی که رمز اینترنتی کارت حساب بانکی آنها فعال است در اسرع وقت نسبت به تغییر آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهروندان با مراجعه به بانک‌های عامل نسبت به فعال سازی رمز یک بار مصرف خود اقدام کنند، افزود: کاربران در صورت هرگونه خرید ناموفق بلافاصله رمز دوم کارت بانکی خود را تغییر دهند.

جمالی در پایان عنوان کرد: جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 5-21821132-084 پلیس فتا در ارتباط باشید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از ایزوستیا، سفارت کشورمان در روسیه اعلام کرده که تا ۲ ماه دیگر امکان استفاده از کارت‌های بانکی اعتباری روسی در ایران فراهم می‌شود.

محسن رحیمی، سفیر کشورمان در روسیه، اعلام کرده که ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز برای استفاده از کارت‌های بانکی روسیه در ایران در حال انجام است و البته بارگزاری سامانه‌های آن کمی زمان خواهد برد.

وی تأکید کرد این اقدام در راستای ادامه تلاش‌های روسیه و ایران برای تقویت مناسبات اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

در سایه تحریم‌های غرب که بعد از آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین همانند کشورمان علیه مسکو نیز شدت گرفته، دو کشور به سمت تقویت روابط اقتصادی خود رفته اند.

میخائیل خاچاتوریان، استادیار دانشگاه اقتصاد مسکو، می‌گوید: حجم مبادلات تجاری دو کشور طی سال گذشته به ۴ میلیارد دلار رسید و در حوزه‌های نظیر تولید و فنی مهندسی امکان گسترش آن وجود دارد.

وی گفت، استفاده آزمایشی از «میر کارت» روسیه در ایران که به عنوان جایگزینی برای ویزا کارت و مستر کارد از سوی روس‌ها ایجاد شده تا اواخر تابستان یا اوایل پاییز آغاز خواهد شد.

کد خبر 6086099 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش های غیرحضوری در شبکه بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان رسید
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران