Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نایب رئیس فدراسیون فوتبال درامور بانوان در حاشیه مراسم افتتاحیه کلاس توجیهی ناظران داوری فوتسال دقایقی برای حاضرین صحبت کرد. تاریخ انتشار: 11:56 - 29 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۵۵۹

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، لیلا صوفی‌زاده ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در دوره کلاس توجیهی ناظران داوری فوتسال گفت: شما ناظران افتخار جامعه داوری هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به سختی‌ها و حساسیت‌هایی که در بخش برگزاری مسابقات بانوان وجود دارد، سعی ما بر این است تا بتوانیم بهترین شرایط را برای برگزاری مسابقات در فوتسال فراهم کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های توجیهی باعث می‌شود تا از لحاظ علمی به روز شوید و با آخرین قوانین روز دنیا در مسابقات حضور داشته و با مدیریت دقیق و علاقمندی که در کارتان دارید، باعث شوید تا مسابقات به بهترین نحو ممکن برگزار شود. امیدوارم از این فرصتی که بدست آمده است به نحو احسن از تجربیات مدرسین دوره بهره ببرید و فقط به مطالب آموزشی این دوره بسنده نکنید.

صوفی‌زاده در پایان اظهار داشت: آنچه مسلم است ناظران در مسابقات همیشه یار و همراه داوران هستند. تلاش ما بر این است با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور حق الزحمه ناظران را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیلا صوفی زاده فوتسال میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!

به گزارش "ورزش سه"، دیاز پس از شکست تیمش در دیدار برابر براگانتینو اظهارات عجیبی را درباره پنالتی اعلام نشده به سود این تیم و حضور داور زن در تیم به کمک داور ویدیویی مطرح کرد که با واکنش اتحادیه داوران برزیل روبرو شد.

این مربی آرژانتینی پس از این بازی مدعی شده بود که:« یک زن جوان پنالتی را به شکل متفاوتی تعبیر و تفسیر می‌کند. این واقعیت که یک زن قرار است تصمیم نهایی کمک داور ویدیویی را بگیرد می شرایط را پیچیده می‌کند چون فوتبال بسیار پویاست و حرکاتی در آن وجود دارد که بسیار سریع است.»

اظهارات مطرح شده از سوی سرمربی سابق الهلال با انتقادات بسیاری روبرو شد و حالا اتحادیه داوران برزیل هم نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است.

در بخشی از بیانیه منتشر شده از سوی آنها آمده است:« اینکه بخواهیم توانایی‌های یک فرد را بر اساس جنسیت او تعیین کنیم بسیار خودخواهانه است. زنانی که زیر سوال برده شدند نمونه‌های بسیار موفق و حرفه‌ای در داوری هستند. به طور مثال، دایانه مونیز که قرار است نماینده برزیل در مسابقات المپیک در پاریس باشد و چارلی وندی درتی که با توانایی‌های خودش به این جایگاه دست پیدا کرده است.

این زنان در طول سال‌ها در طول فوتبال ما همیشه مجبور بودند به چنین اظهارات ناراحت کننده گوش دهند. اما قرار نیست که چنین روندی ادامه داشته باشد. اظهارات مطرح شده از سوی دیاز بسیار زن ستیزانه بوده است.»

رامون دیاز پس از انتشار این بیانیه به خاطر اظهاراتی که مطرح کرده بود که به عقیده او به درستی تفسیر نشده بودند عذرخواهی کرد و مدعی شد که منظورش این بوده که یک نفر نمی‌تواند تصمیم به این مهمی را در فوتبال بگیرد.

باشگاه واسکوداگاما هم با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد:« این باشگاه از اظهارات مطرح شده از سوی رامون دیاز ابراز تاسف می‌کند و اطمینان می‌دهد که راهنمایی‌ها و همکاری لازم برای رسیدن به ارزش‌ها و اصول فوتبال برزیل را رعایت خواهد کرد. ما هم درست مثل سرمربی این تیم عذرخواهی می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • رشد ۵۰ درصدی شرکت‌کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال