Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-19@00:02:29 GMT

بیرانوند به این دلیل بعد از گل به سر خودش کوبید!

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۸۴۵۵

بیرانوند به این دلیل بعد از گل به سر خودش کوبید!

روز گذشته و در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی بعد از به ثمر رسیدن گل پیکان حرکت جالبی از علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس انجام شد.

به گزارش شریان نیوز،روز گذشته و در جریان هفته هفتم رقابت های لیگ برتر پرسپولیس موفق به شکست پیکان شد. این برد اما در حالی بدست آمد که به پرسپولیسی ها با پایان نیمه اول به تساوی 1-1 مقابل حریف رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم هم قرمزها حملات زیادی کردند تا بالاخره توانستند به سختی دروازه امینی را باز کنند. نکته قابل توجه بازی دیروز اما این بود که دروازه پرسپولیس دوباره باز شد. این بازی سومین بازی متوالی بود که علیرضا بیرانوند دروازه خودش را باز شده دید و شاید به همین دلیل بعد از به ثمر رسیدن گل سعید واسعی، به سر خودش کوبید. بیرانوند در این فصل بازی ها فقط در دیدار مقابل استقلال موفق به ثبت کلین شیت شد. او ضمن اینکه دو هفته بازی های لیگ را به دلیل محرومیت از دست داده، مقابل تراکتور، سپاهان، شهرخودرو و پیکان دروازه اش باز شده. این بدون شک برای دروازه بان اول تیم ملی نکته خوبی نیست و به همین دلیل بود که بیرانوند بعد از دریافت گل به شدت عصبانی بود.

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های پیکان و هودار در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند.

فرزاد منصوری با کمک‌های حمیدرضا افشون و امین زاهدی، قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

دو تیم همسایه و هم‌امتیاز در جدول لیگ برتر در حالی برابر هم قرار گرفتند که در هفته‌های اخیر شرایط بهتری را نسبت به قبل تجربه کرده‌اند و برای بالا آمدن در جدول و خارج شدن از منطقه سقوط به دنبال سه امتیاز این مسابقه بودند.

بازی امروز به نوعی رویارویی رضا عنایتی با تیم سابقش یعنی هوادار هم بود، تیمی که خودش به عنوان مالک و سرمربی فصل گذشته آن را لیگ برتری کرد.

مسابقه را هوادار بهتر و زهردارتر آغاز کرد و در دقایق ۲۱ و ۲۸ توسط حسن سفید چقایی و یونس شاکری به گل رسید و توانست در حالی که کمتر از ۳۰ دقیقه از جریان بازی گذشته بود، دو بر صفر پیش بیفتد.

در ادامه حملات پیکان برای جبران گل‌های خورده بیشتر شد و در دقیقه ۳۱ محمدجواد آزاده توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا نتیجه ۲ بر یک به سود هوادار در جریان باشد.

در ادامه پیکان با فشار روی دروازه هوادار به دنبال تکمیل کامبک بود، با این حال تلاش شاگردان عنایتی نتیجه‌ای نداشت. در یک موقعیت جدی در دقیقه ۸۲، مدافعان هوادار در دو سیو، توپ را از روی خط دروازه برگشت دادند.

در دقایق پایانی بازی بود که در نهایت تلاش پیکان به نتیجه رسید و ابوالفضل زمانی در دقیقه ۸۶ گل دوم و مساوی را وارد دروازه هوادار کرد.

در نهایت هوادار و پیکان به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. هوادار با این تساوی ۲۵ امتیازی و در رده یازدهم قرار گرفت. پیکان هم با ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم ماند.

ترکیب اولیه پیکان:

محمد ناصری، دانیال جهانبخش، سامان نریمان جهان، غلامرضا ثابت ایمانی، حامد پاکدل، فرشید اسماعیلی، علی باقری، محمد ستاری، محمد آژیر، محمد جواد آزاده و محمدحسین فلاح

سرمربی: رضا عنایتی

ترکیب اولیه هوادار:

علیرضا حقیقی، امین پورعلی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، مهدی عبدی، محسن سفیدچقایی، مهدی گودرزی، محمد عباسی، داریوش شجاعیان، امین قاسمی‌نژاد و یونس شاکری

سرمربی: مسعود شجاعی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • امروز؛ آخرین حضور یک پرسپولیسی حتی روی نیمکت | بازیکنی که کم و کسری از رفیعی ندارد
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد