Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید مسیگر، سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر معتقد است در زمان حضور عبدالله ویسی، همه بازیکنان این تیم عملکرد ضعیفی داشتند. ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

سعید مسیگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اظهارات عبدالله ویسی مبنی بر توطئه برای شکست 4 بر 2 تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: در نشستی که پس از بازی با ماشین‌سازی با ویسی در بوشهر داشتیم، او چنین صحبت‌هایی را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویسی گفته بود برخی بازیکنان توطئه کردند و نمی‌خواستند که بازی کنند، اما نمی‌توان چنین چیزی را ثابت کرد. فوتبالیست یک روز خوب بازی می‌کند و روز دیگر در شرایط خوبی قرار ندارد.

«نمی‌توان قاطعانه گفت که صحبت‌های ویسی درست بود.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: در جلسه هم این اظهارات را قبول نکردیم و خودم فکر نمی‌کنم توطئه‌ای در کار بوده باشد. شاید یک یا دو بازیکن نمی‌خواستند خوب بازی کنند و قصد توطئه داشتند، اما در آن زمان کل تیم ضعیف کار می‌کرد. بازیکنان در زمان ویسی معمولی هم بازی نمی‌کردند و عملکرد بسیار ضعیفی داشتند. من در جلساتی که با مدیران باشگاه داشتیم، طرفدار پر و پاقرص ویسی بودم، اما در آن زمان واقعاً خوب نبودیم و پیشرفتی در تیم نمی‌دیدیم.

3 گزینه اصلی مدیران شاهین شهرداری بوشهر برای جانشینی ویسی

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به این پرسش که آیا کنار گذاشته شدن دو بازیکن در زمان ویسی به خاطر سوءظن این مربی به توطئه این بازیکنان بوده است یا خیر،  به تسنیم گفت: بله. ویسی معتقد بود که دو بازیکن توطئه می‌کنند که از تیم هم کنار گذاشته شدند، اما یکی از آنها اصلاً در بازی‌ها به میدان نمی‌رفت. او در مصاحبه‌های خود گفته بود که برخی توطئه می‌کنند، اما اسمی از کسی نبرده بود.

مسیگر درباره به تعویق افتادن زمان انتخاب سرمربی جدید شاهین خاطرنشان کرد: از شهردار بوشهر درخواست کردیم که روز چهارشنبه، جلسه‌ای با هم داشته باشیم و سرمربی تیم را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال عبدالله ویسی تیم فوتبال شاهین بوشهر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال عبدالله ویسی تیم فوتبال شاهین بوشهر فوتبال عبدالله ویسی تیم فوتبال شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار

 منصور نعیم‌آبادی   از واریز ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به‌حساب شبکه‌های بهداشت و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار خبر داد و گفت: اعتبارات در قالب برنامه ۱۰۰ روزه و مبتنی بر عملکرد مراکز تحت پوشش تخصیص و به‌حساب واریز می‌شود و امیدواریم شاهد تحولی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز منطقه باشیم.    نعیم‌آبادی تصریح کرد: تزریق اعتبارات در چندین مرحله ادامه خواهد داشت و از سوی دیگر نظارت بر عملکرد و نحوه هزینه‌کرد نیز موشکافانه توسط کارشناسان ستادی انجام خواهد گرفت.    سرپرست معاونت توسعه دانشکده علوم پزشکی چابهار ضمن تقدیر از نگاه ویژه وزارت بهداشت به دانشکده علوم پزشکی چابهار و تقدیر از تلاش حمایت‌های سرپرست دانشکده ابراز امیدواری کرد که در مدت کوتاهی بخشی از مشکلات زیرساختی و تجهیزاتی با رویکرد برنامه ۱۰۰ روزه مرتفع خواهد شد. باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • تیاگو موتا: بازیکنان رم خسته بودند؟ در این سطح، خستگی معنا ندارد
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است