Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیمن محمدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  از برگزاری همایش بین‌المللی ورزش و توسعه پایدار طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه یکم و دوم  آبان به میزبانی دانشگاه کردستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش با همکاری دانشگاه سلیمانیه برگزار می‌شود، افزود: محور این همایش پیرامون تاثیرات ورزش و سلامتی بر توسعه پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی همایش بین المللی ورزش و توسعه پایدار اعلام کرد: ۳۵۷ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که ۹۴ مورد از آنها رد شده و ۲۱۲مورد در قالب پوستر پذیرش و ۵۱ مقاله نیز به عنوان سخنرانی ارائه خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری ۱۲ کارگاه آموزشی در این همایش خبر داد و گفت: سه نشست سه جانبه نیز در این همایش برگزار خواهد شد که اولین نشست بین دانشگاه کردستان، دانشگاه سلیمانیه و انجمن آسیب شناسی حرکات اصلاحی ایران، دومین نشست بین دانشگاه کردستان، دامشگاه سلیمانیه و انجمن مدیریت ورزشی ایران و نشست سوم نیز مابین دانشگاه‌های کردستان و سلیمانیه و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد.

محمدی در ادامه از برگزاری پنج پنل تخصصی از گرایش‌های مختلف تربیت بدنی خبر داد و افزود: علاوه بر ۲۵ نفر از اساتید گروه ورزش و تربیت بدنی دانشگاه سلیمانیه،در آیین افتتاحیه این همایش سخنرانانی از وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، وزارت ورزش و وزارت علوم حضور خواهند داشت.

پاییز امسال در دانشگاه کردستان چهار رویداد علمی شامل همایش بین المللی باستان شناسی عصر آهن، همایش ملی شافعیان در گستره تمدن ایران اسلامی، اولین همایش بین‌المللی  ورزش و توسعه پایدار و اولین کنفرانس بین المللی گردشگری توسعه: چالش ها و راهبردها برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه کردستان سنندج وزارت علوم همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ اولین پیش نشست همایش بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران برگزار می شود

تین نیوز

 اولین پیش نشست « همایش سالانه بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران » با موضوع « تنظیم گری و توسعه رقابت در صنعت حمل و نقل ریلی » برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز، میزبان این نشست تخصصی انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته و  زمان برگزاری آن ساعت 14 روز چهارشنبه 29 فروردین 1403 است.

بر اساس گزارش انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته حضور در این نشست فقط به صورت آنلاین مقدور است.

مشاهده بر خط نشست از طریق کانال آپارات: www.aparat.com/NICC

گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران: https://t.me/Iran_Railway_Experts

کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران: https://t.me/Iran_Railway_Specialists

کانال بله متخصصان ریلی ایران: https://ble.ir/iran_railway_specialists

کانال ایتا متخصصان ریلی ایران: https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • ◄ اولین پیش نشست همایش بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران برگزار می شود
  • آموزش، مهمترین بستر در حفظ محیط زیست است
  • نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست به میزبانی شهرکرد برگزار شد
  • همایش بین‌المللی راه ابریشم در استان کرمان برگزار می‌شود
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • بالغ بر ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش ملی دانش محیط‌زیست ایران رسید
  • ارسال بیش از ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش دانش سنتی محیط زیست
  • آغاز همایش ملی دانش سنتی محیط زیست کشور در دانشگاه شهرکرد