Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرزایی با بیان اینکه کار دیوار حفاظتی شهر سیلزده معمولان با ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است، گفت: تکمیل دیواره حفاظتی شهر سیل زده معمولان نیازمند تخصیص اعتبار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « رضا میرزایی»، گفت: کل اعتبار اختصاص یافته به دیواره حفاظتی شهر سیلزده معمولان80 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با بیان اینکه تکمیل دیواره حفاظتی شهر معمولان به پیمانکار واگذار شده است، اظهار داشت: این پروژه تاکنون بالغ بر30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

وی با اشاره به اهمیت تسریع در ساخت و تکمیل پروژه دیواره حفاظتی شهر معمولان، خاطرنشان کرد: تکمیل این پروژه  نیازمند حداقل ۱۵ میلیارد تومان اعتبار است.

 

میرزایی افزود: در صورت تقویت اعتیار این طرح و تخصیص صد در صدی اعتبار اختصاص یافته به این طرح، در مدت سه ماه ساخت دیواره ساحلی به بهره برداری می رسد.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان بیان کرد: در سیل ۱۲ فروردین ماه امسال بخشی از منازل مسکونی که در بستر سیلابی و حریم رودخانه در شهر معمولان قرار داشتند بطور کامل تخریب شدند.

 

وی ادامه داد: همچنین پل ابراهیم آباد که شهر معمولان را به روستای ابراهیم آباد و منطقه آمیران کوشکی وصل می کند، تخریب شد.

 

میرزایی اظهار کرد: شرکت آب منطقه ای بلافاصله پس از فروکش کردن سیل، نسبت به تعیین حد بستر و حریم رودخانه کشکان در شهر معمولان اقدام نمود و نقشه حریم و بستر در اختیار دستگاه های ذیربط از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت بازسازی، جابجایی و نوسازی واحدهای مسکونی قرار داده شد.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی نماز جمعه حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه خطبه نماز جمعه دیواره حفاظتی شهر معمولان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز نخست شهربازی تکمیل می شود/ رونمایی از اتوبوس گردشگری در گرگان

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر بصیرنیا شامگاه سه شنبه در صحن شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: در بودجه امسال ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاز نخست شهربازی مدرن پیش‌بینی شده و امیدواریم تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به ساماندهی بافت تاریخی گرگان گفت: یکی از گذرهای بافت تاریخی در سال‌های گذشته عملیات جداره‌سازی و کف‌سازی آن انجام شد و امسال با پیش‌بینی ۳۰ میلیارد تومان اعتبار گذر دوم (حدفاصل آفتاب ۱۵ تا امامزاده نور و درب‌نو) کف‌سازی و جداره‌سازی می‌شود.

رئیس کمیسیون گردشگری و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: برای ساماندهی تپه تاریخی قلعه‌خندان که عملیات اجرایی آن از سال قبل آغاز شد نیز ۵ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی و امسال تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال دریافت مجوزهای لازم برای آغاز فاز دوم جاده سلامت در النگدره هستیم، افزود: همچنین برای بازسازی و تکمیل آبشار صخره‌ای ناهارخوران نیز ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

بصیرنیا اظهار کرد: همزمان با سوم خرداد نخستین اتوبوس گردشگری گرگان نیز رونمایی خواهد شد.

کد خبر 6080407

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات آبخیزداری نیازمند حدود ۳.۵ همت اعتبار است
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • فاز نخست شهربازی تکمیل می شود/ رونمایی از اتوبوس گردشگری در گرگان
  • اجرای طرح هادی روستایی در بهشهر نیازمند توجه است
  • تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار است
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل و بهسازی اردوگاه شهید مهدی باکری نیازمند توجه ویژه است