Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@18:59:19 GMT

مهران رجبی دو لیتر خون اهدا کرد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۸۵۵۳

سلام. اصفهان چند روزی کار داشتم و از در انتقال خون (کنار پل خواجو) رد میشدم که گفتم دو لیتر خون بدم!!! دو لیتر چی گفتم.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مهران رجبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد

با حضور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در استان خراسان جنوبی اهدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، جعفر صباغیان شامگاه چهارشنبه در مراسم اهدای 612 سری جهیزیه و یک هزار و 184 قلم لوازم ضروری بین نیازمندان خراسان‌جنوبی اظهار داشت: بر اساس راهبرد کمیته امداد در راستای اجرای قانونی جوانی جمعیت و ازدواج آسان در کنار آموزش و مشاوره خانواده‌ها تهیه جهیزیه نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: از ابتدای سال 1402 تاکنون بیش از 92 هزار سری جهیزیه بین مددجویان تحت حمایت به ارزش سه هزار میلیارد تومان به جامعه هدف اهدا شده تا بتوانند زندگی خود را آغاز کنند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه براساس پیش‌بینی انجام شده برای سال 1403 پشت نوبتی برای جهیزیه نخواهیم داشت، بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، نوعروسی به دلیل نداشتن جهیزیه از ازدواج باز نخواهد ماند.

به گفته وی اقلام جهیزیه شامل پنج قلم نظیر یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جارو برقی است.

صباغیان ادامه داد: یکی از مهمترین سیاست‌های کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات است که بر اساس آن جشن خودکفایی 100 هزار خانوار را با حضور ریاست جمهور در اسفند سال گذشته برگزار کردیم.

 وی خاطرنشان کرد: توانمندسازی افراد تحت حمایت بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری همواره در دستور کار این نهاد است و در سال جدید هم برنامه جدی برای افزایش آمار وجود دارد و برکات بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

در این مراسم 612 سری جهیزیه به ارزش هر سری 35 میلیون تومان و یک هزار و 184 قلم لوازم ضروری زندگی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد.

ارزش ریالی 612 سری جهیزیه 21 میلیارد تومان و اقلام ضروری 4 میلیارد تومان بوده که در مجموع 25 میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و مشارکت خیران برای آن هزینه شده است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • اهدای جهیزیه به ۴۶ زوج جوان سردشتی
  • جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد
  • رونمایی از پویش «با انرژی»
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • مهران رجبی: قرآن نور مطلق است و هیچ شکی در آن نیست + فیلم
  • بانوی مرگ مغزی درگزی جان یک نفر را نجات داد
  • تردد ۱۴۳ هزار نفر از مرز مهران
  • ۱۴۳ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند